Ciekawe jak wygląda proces kreacji tego typu filmów ...
I wtedy upuszcza płód w plastikowym plecaku, podpięty metalową pępowina do jego brzucha, a na ramieniu ma taki klapklap plaskplask ze swiatełkami czujesz to Grzesiu, będa nosili płody w woreczkach a robaki będą chodzić po powietrzu
Mówisz że płód w słoiku jak ogórek kiszony? Dooobre czuje to , ale musi być bardziej future, cyberpunk 2077 słyszałeś może?? To patrz Mariuszku, ja grałem w borderlandsy tam był taki fajny klaptrap dodamy może jeszcze go?
@ChochlikLucek: To gra Kojimy, to będziesz miał na zmianę pół godziny gameplayu i dwie godziny dialogów ( ͡°͜ʖ͡°) Pytanie powinno brzmieć "jak się to będzie oglądało".
Ja mam mieszane uczucia co do japońskich gier. Inzynierowie świetni z nich ale programiści tragiczni.
Dobrze kiedy druzyna jest euro-amerykańska wykonujaca koncepty Japończyka... gorzej kiedy japończycy sami w całości robią grę... wychodzi zawsze archaicznie, drewniano, przeładowane i leniwie z technicznego punktu widzenia... wspomne ejszcze o absolutnym braku przejrzystości i ergonomii w obsłudze.
@Dybuk: MGSV pokazał, że Japończycy potrafią stworzyć świetny gameplay. Gdyby Konami, nie podcięło skrzydeł Kojimie przy jego tworzeniu, przez co spora część fabuły została wywalona, byłby to najlepszy MGS, jednak sam gameplay w Phantom Pain to 10/10
@ElCidX: W samym schemacie - tak (misje typu odbij/zabij/zniszcz/ukradnij) jednak gra daje mnóstwo różnych narzędzi, ścieżek i interakcji, że nudzić to się można jak się trzymasz utartego sposobu przechodzenia misji i nic nie eksperymentujesz na tym co gra oferuje.
Pewnie kolejna produkcja z niezwykłym światem, gdzie wszelkie dziwactwa wynikają wyłącznie z założeń tego świata. Innym słowem: są tu niewidzialne stwory i dzieci w żołądkach, bo takie są założenia świata w którym akcja się rozgrywa, a nie dlatego, że są to logiczne następstwa jakiś zdarzeń, które miały miejsce w świecie takim jak nasz.
Tak więc nie ma co liczyć na zaskakujące rozwiązanie tych wszystkich dziwów. Pewnie standardowo inny wymiar, albo duchy. (
Jedyna grą Kojimy w jaką grałem był ostatni Mgs. Nie jestem człowiekiem lubiącym japońskie/dziwne klimaty, ale gra była spoko Szczególnie wprowadzenie w szpitalu. Polecam.
@atur94: nie, wlasnie powinni robic gry. filmow jest duzo, a takich filmowych gier AAA teraz brakuje. nie kazdy jest fanem np. grindowania itemkow w destiny przez setki godzin albo podbijania obozow wrogow przy pomocy drona w kolejnym ubiklonie. ile znasz gier z takimi cutscenkami jak ta w tym trailerze ze znaleziska albo jak ta ponizej?
Ciekawy jestem jak sobie Kojima poradzi z nową fabułą, wyrwaną spod okowów MGSa. Czy będzie to kolejny typowy Kojima czy może brak koniecznośi trzymania się pewnych ram(również tych narzucanych przez studio) pozwoli mu w końcu rozbłysnąć. Wolna ręka od Sony, współudział del Toro wróżą dobrze ale martwi za to fakt, że prędzej niż w 2020-22 w to to raczej nie pogramy :/
Uwielbiam gdy oglądajac taki trailer przypomina mi się czas szkoły, dawne dzieje. Sprawdzian z matmy, sporo zadań, części nie umiem rozwiązać. Przy oddawaniu, już z oceną adekwatnie niską nauczycielka rozwiązuje owe zadania na tablicy. Wówczas wydaje się to banalne, nie wiem do dziś czemu tego wówczas nie ogarniałem. Podobnie jest z trailerami death stranding. Pierwszy był mistyczny, ale po tym jak wypuszczono jego analizę stwierdzam że jest całkiem logiczny. Teraz jednak ludzie
Zawsze lubiłem gry z małym przyjacielem pomagającym tu i tam. Teraz tylko kolega widzi przeciwników i może się komunikować za pomocą maszyny na ramieniu operatora. Celownik i milczący ale ekspresywny przyjaciel - no i jest płodem :D
Komentarze (74)
najlepsze
xDDDD
Szykuje sie #!$%@? awans
@ChochlikLucek: padem
Pytanie powinno brzmieć "jak się to będzie oglądało".
@panzpolski: Masz, naprawiłem ci.
Ale to ma być gra ...niech pokażą gameplay.
Dobrze kiedy druzyna jest euro-amerykańska wykonujaca koncepty Japończyka... gorzej kiedy japończycy sami w całości robią grę... wychodzi zawsze archaicznie, drewniano, przeładowane i leniwie z technicznego punktu widzenia... wspomne ejszcze o absolutnym braku przejrzystości i ergonomii w obsłudze.
Tak więc nie ma co liczyć na zaskakujące rozwiązanie tych wszystkich dziwów. Pewnie standardowo inny wymiar, albo duchy. (
Szczególnie wprowadzenie w szpitalu. Polecam.
Nie wiem o co chodzi...
Podobnie jest z trailerami death stranding. Pierwszy był mistyczny, ale po tym jak wypuszczono jego analizę stwierdzam że jest całkiem logiczny. Teraz jednak ludzie
Jaram się - zawsze lubiłem lekko ciężkie klimaty.