Jak należy odpowiadać na negatywne opinie w sieci
Na fali popularności jednego z zakopiańskich kurortów przypomniała mi się moja historia z negatywną opinią. Zobaczcie jak w kulturalny sposób można sprawę załatwić
d.....m z- #
- #
- #
- 197
Na fali popularności jednego z zakopiańskich kurortów przypomniała mi się moja historia z negatywną opinią. Zobaczcie jak w kulturalny sposób można sprawę załatwić
d.....m zBędę się streszczać bo nikt nie lubi długich tekstów, w razie nieścisłości pytać w komentarzach.
Jakiś miesiąc temu robiłem zakupy w sklepie internetowym Apollo. Terminy nieco się wydłużyły i generalnie zakupów nie mogę uznać za udane. Jakoś kilka dni później dostałem informację na maila by wystawić opinię, jak nie trudno się domyślić nie była pochlebna a ocena niska, napisałem i zapomniałem.
Po tygodni dostałem takiego oto maila (tl;dr treści maila pod zdjęciem)
tl;dr
Przeproszono mnie za nieudane zakupy i zaproponowano mały podarunek w postaci pendriva za usunięcie komentarza, zgodziłem się i wszyscy żyli długo i szczęśliwie
Komentarze (197)
najlepsze
Napisałem maila (nie dostałem przez miesiąc listu):
Odpisali:
Ja napisałem:
Komentarz usunięty przez moderatora
Na szczęście dopóki będą takie osoby jak @decorum i reszta, to prowadzenie marketingu w internecie nadal będzie bajecznie proste. A jego zasady można spisać w trzech punktach.
1.