Kampania jak najbardziej słuszna. Tylko tytuł dla kogoś, kto w życiu kampanii na AdWordsach nie ustawiał (w tym pre-rolli na YT), trochę mylący. To nie są wyświetlenia organiczne, czyli "z wyboru". To się wyświetla jako reklama (tym bez AdBlocków ;) ), często wielokrotnie jednej osobie, nie wiemy też na jaką grupę docelową została ustawiona. Generalnie, im więcej hajsu wydali, tym więcej wyświetleń nabiją (taniej lub drożej zależnie od CPM).
Dla mnie fatalna komunikacja. Pomysł świetny, wykonanie bardzo dobre, ale leżą aspekty komunikacyjne. Polska cały czas istnieje na mapie (jest zajmowana zbyt wolno), gdzie to jest kluczowe że Polski nie było. Nie ma jasnego odesłania do miejsca, gdzie można dowiedzieć się więcej np. strona ze statystykami i historiami pojedynczych przypadków, co byłoby idealne w przypadku działań na miękkich wartościach, jak w tym klipie.
Komentarze (246)
najlepsze
Poza tym, ktoś
Komentarz usunięty przez moderatora
ważne bo ważne ale dla mnie to #tematzastepczy #jakjanielubiepolityki