Play - podejście do klienta... #play
https://www.play.pl/ https://www.facebook.com/Play #play #p4 Szanowny Play, wytłumaczcie mi proszę w jaki sposób doprowadziłeś do sytuacji w której pomimo mojego wielokrotnego zgłaszania Tobie Playu faktu że Twój pracownik sfałszował mój podpis i zawarł bez mojej wiedzy umowę na usługi oraz...
kkowa z- #
- #
- 179
Komentarze (179)
najlepsze
Szanuję Pleja za takie uczciwe praktyki! Powinni udostępnić instrukcję jakąś jak należy spompować swoich klientów a później jeszcze donieść na nich do prokuratury :)
to proszę o dokupienie
tak, jest to naruszenie dóbr osobistych
Art. 238 kk
1. Miej numer na abonament w Play.
2. Miej E-Fakturę.
3. Z końcem umowy numer przechodzi na kartę.
4. Nie ma ostatniej faktury, bo Play24 w ogóle nie wyświetla działu faktury na numerze na kartę (co jest w sumie logiczne).
5. Nie dostań żadnej faktury.
6. Za pół roku pismo windykacyjne ODDAWAJ PINIONDZE ZA OSTATNIĄ FAKTURĘ ZGNIJESZ W SZTUMIE
Na przykładzie:
Umowa kończy się 24.07, okres rozliczeniowy przypada na 29 dzień każdego miesiąca.
Numer klienta przechodzi na kartę wraz z dniem 24.07. Zmienia się sposób dostarczania faktury na żaden, bo nie ma na co przychodzić faktura za kartę. "Faktura" dopełniająca z okresu 29.06-24.07 wisi sobie gdzieś tam w systemie. Klient nie ma o niej pojęcia (bo nikt o
Komentarz usunięty przez moderatora