[ARHN.EU] Historia serii Tomb Raider ...w pigułce - cz. 2 (Upadek Core Design)
W drugiej części "Tomb Raidera ...w pigułce" obserwujemy stagnację i upadek Core Design. Firmy, która powołała do życia Larę Croft. Presja wydawcy i niespodziewanego hitu doprowadziła do niespodziewanego rozpadu grupy.
Lookazz z- #
- #
- #
- #
- 64
- Odpowiedz
Komentarze (64)
najlepsze
Pierwszy filmik lepszy jest w nowej odsłonie, ale np: wersja przed wejściem do świątyni oryginalna była sporo lepsza w chwili gdy zjeżdza na linie i strzela do wilków. Także niby remake a już inna gra. ( ͡
Ja się nawet ostatnio
Chyba nie zdajesz sobie sprawy z lawinowego wzrostu zapotrzebowania na takie zabiegi jak masz więcej powiązanych elementów. Jest to rzecz na tyle trudna, że potężne zespoły zgarniające miliony baksów z poważnych studiów programistycznych nie są w stanie tego zrobić porządnie przez wiele lat czego przykładem jest ogromna ilość bugów właśnie w tej warstwie w grach takich jak Fallout 4.
Nawet w poprzednich Falloutach (1 i 2) to był problem. Wiele
Komentarz usunięty przez moderatora