Deweloperzy opowiadają o trudnych realiach wydawania gier na Linuksa
Więcej problemów niż zysków. Ben Golus, jeden z twórców odpowiedzialnych za grę Planetary Annihilation, rozpętał prawdziwą burzę swoim wpisem dotyczącym sensowności wydawania gier na Linuksa. Jak pokazał na przykładzie swojej produkcji, tworzenie konwersji na ten OS nie ma w zasadzie...
Langus z- #
- #
- #
- #
- #
- 29
- Odpowiedz
Komentarze (29)
najstarsze
Jak weźmiesz 0,1% graczy linuksowych to zostanę tylko ja ;)
Tworząc grę na Androida, nie będziesz zawracał sobie głowy z portem gry na Windows mobile, którego użytkowników można policzyć na jednej ręce - po prostu olejesz tych potencjalnych klientów.
Komentarz usunięty przez moderatora
Tu nie ma nic o samej developerce tylko o uzytkowniu
Nie przesadza to calego rynku ale mysle ze glowny problem lezy w sterownikach graficznych. Drugim niepowtarzalnym faktem jest ze ilosc uzytkownikow linuxa chetnych do grania jest niewielka. Jest to taka patologiczna