Lufthansa pozwała pasażera za to, że nie wykorzystał w pełni biletu
Niemiecka linia w precedensowej sprawie zarzuca pasażerowi, że specjalnie kupił bilet z intencją nieskorzystania z ostatniego lotu. To częsta praktyka pasażerów, zdarza się, że bilet na trasie A->B->C jest tańszy niż na trasie A->B. W pierwszej instancji Lufthansa przegrała, ale ma prawo odwołania
tomasztomasz1234 z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 231
- Odpowiedz
Komentarze (231)
najlepsze
Nie mają żadnych podstaw prawnych, a jedynym celem jest zastraszenie... Z tego co wiem, w polskim prawie takie działanie podlega sankcjom karnym.
przeciez jak ktos zaplacil za miejsce to jak ma ochote to to miejsce moze leciec puste, przeciez jest zaplacone.
przeciez tu nie ma miejsca do zadnych kombinacji.
jest zaplacone - koniec kropka.
Przeciez nikt nie może zabronić spać w czasie lotu.
A jak klient się nie stawi do pół godziny przed wylotem to wtedy można legalnie last minutę zrobić
Btw dodawajcie w opisie, źe [ENG], zdrowy zwyczaj.
Albo ostatnio w robocie znalazłem za 450, a godzinę później w domu były po 700-oczywiście pół samolotu puste
Hipokryzja Lufthansy nie zna granic na to wychodzi
Jak leciałem w styczniu to tak z 8 grup rozsadzili.
@kostekw: najgorsze jest jak piździ bo jest -20 i jest kolejka do samolotu i pierwszy wchodzi ten co siedzi z przodu samolotu i przez 2 minuty próbuje swoją walizkę wsadzić, jeszcze się musi rozebrac od razu.... a 100 osób czeka na dworze....