Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko213
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin

707

PLAY dla firm: 1,5h zgłaszania reklamacji której nie było i wyłączenie usługi

PLAY dla firm: 1,5h zgłaszania reklamacji której nie było i wyłączenie usługi

Cześć, chciałbym się z wami podzielić moją historią o tym, jak jestem traktowany przez popularnego operatora sieci komórkowych PLAY jako klient biznesowy. W tym odcinku o reklamacji której ponoć nie zgłosiłem w 1,5h rozmowie oraz wyłączenie usługi na kilka dni i nieprzyznawanie się do tego.

Chcesz_Pomarancze
Chcesz_Pomarancze
z
wykop.pl
dodany: 27.12.2019, 16:44:14
  • #
    play
  • #
    playdlafirm
  • #
    oszukujo
  • #
    telefony
  • #
    biznes
  • 183
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Cześć,
chciałbym się z wami podzielić moją historią, jak jestem traktowany przez popularnego operatora sieci komórkowych PLAY prowadzonym przez
P4 SP Z O. O. KRS: 0000217207 NIP: 9512120077 REGON: 015808609 Warszawa 02-677 Taśmowa 7
,jako stały klient korzystający z oferty dedykowanej biznesowi oraz posiadacza ich BTSa na budynku.


TL;DR:
Kupiłem usługę wirtualnej centralki, która nie działa poprawnie w opinii mojej i klientów. Po zgłoszeniu problemu PLAY potrafi wyłączyć na kilka dni usługę, a potem wypierają się, że było jakiekolwiek zgłoszenie czy problem. Dedykowani konsultanci biznesowi są tylko po to, żeby sprzedać produkt a w razie problemu wolą się nie odzywać aż sprawa ucichnie. Reklamacje, które zgłaszałem przez ostatnie 2 miesiące, zostały automatycznie zamknięte z dopiskiem „brak kontaktu”, który oznacza, tyle że nikomu nie chciało się do mnie zadzwonić lub wysłać e-mail.

 

Zacznijmy od początku.

Prowadzę sklep internetowy ze specjalistycznym sprzętem i jak każdy dobry przedsiębiorca chciałbym, żeby moi klienci mieli prosty i bezproblemowy kontakt z moją firmą. Z tego też tytułu rozpocząłem przed kilkoma laty współprace z PLAY która aktualnie opiewa na 25 kart sim, BTSa na firmowym budynku oraz dedykowaną infolinie, czyli wirtualną centralkę obsługiwaną przez 7 moich konsultantów. Zazwyczaj to klienci sami do nas dzwonią po zapytania ofertowe albo żeby uzyskać pomoc techniczną do zakupionych produktów, wiec sprawna infolinia jest dla nas ważnym narzędziem pracy, które pozwala zarabiać i utrzymywać dobre relacje z klientem. Gdzieś tam z tyłu głowy mam świadomość, że nie jestem super dużym przedsiębiorcą ani największym klientem sieci PLAY. Jednak nie mogę się zgodzić na ciągłe zbywanie ze strony konsultantów na infolinii oraz dedykowanych konsultantów biznesowych. Tym bardziej że większość działalności w Polsce, czyli około 2 000 000 firm jest przynajmniej 3x mniejsza od mojej, więc jak ciężko musi być im załatwić jakąkolwiek sprawę, skoro biznes zazwyczaj oznacza brak czasu na zajmowanie się takimi sprawami i codzienne dzwonienie na infolinie, bo coś znowu nie działa.
 

Jak działa wirtualna centralka PLAY? 


595835335977454542686378_BvAVnPSMGJOu4969vXtoBQgcSyGH9NDO.jpg



Około pół roku temu wykupiłem usługę wirtualnej centralki, która miała w zamyśle tworzyć kolejkę oczekujących, nagrywać rozmowy i dać możliwość konsultantom przełączania klienta do odpowiedniej osoby, jeśli ten by zabłądził. Jednak w praktyce okazało się, że zaproponowane funkcje, które mam wpisane w umowę działają zupełnie inaczej np.:

- Połączenia oczekujące. Według umowy i tego, co podpowiada mi chłopski rozum, powinno to dziać na prostej zasadzie. Dzwoni kilku klientów na dany dział do mojej firmy i słyszą informację, że wszyscy konsultanci są zajęci oraz jak długa jest kolejka. W praktyce działa to tak, że klient dzwoni na wybrany dział i słyszy melodyjkę, i tak przez godzinę do automatycznego rozłączenia. Nie dlatego że jest tak dużo oczekujących tylko dlatego, że centralka nie wysyła informacji o przychodzącym połączeniu do żadnego z moich konsultantów.

- Przełączanie rozmów. W teorii miało to działać tak, że jak jeden z konsultantów chciałby przełączyć klienta, np. z działu sprzedaży na dział pomocy technicznej to wpisuje specjalny kod i się robi. W praktyce działa to tak, że Klient (jeśli miał szczęście się dodzwonić) rozmawia z konsultantem i albo po kilku minutach jest automatycznie rozłączany, albo przełączony do innego działu bez ingerencji konsultanta, ot tak samo się przełącza.

- Łatwy dostęp do aplikacji sterującej centralką. Jest jakaś strona z dostępem, ale po wpisaniu danych do logowania zwyczajnie wyrzuca informację, że taki użytkownik nie istnieje, mimo że 5 min wcześniej logowało się przez te same dane i wszystko miarę działało.

No i najważniejsza sprawa, czyli tak jak czytamy na stronie PLAY NIEZAWODNOŚĆ I POMOC TECHNICZNA.
Tutaj dopiero zaczyna się zabawa. Coś takiego jak pomoc techniczna istnieje tylko na papierze. Owszem jest specjalny numer, na który można zadzwonić, ale osoby, które odbierają telefony, są tak niekompetentne, że gdybym miał pisać kabaret, to dzwoniłbym codziennie po inspiracje.


Co przelało czarę goryczy?

Pewnie Ci z was co prowadzą biznes albo okazyjnie robią zakupy, wiedzą, że w ostatni piątek listopada był tak zwany „Black Friday”, czyli dzień, w którym sklepy mają super oferty a klienci chęć na zakupy. PLAY też się przygotowało i w tym dniu po wprowadzeniu aktualizacji, która sprawiła, że centralka całkowicie przestała działać i 1,5 h na infolinii z „ekspertem” wyłączyli całkowicie usługę, odcinając na kilka dni klientów od firmy. Tak! Mimo że korzystam z oferty korporacyjnej z dedykowanym konsultantem biznesowym przy pełnej świadomości, jaki wtedy był dzień i jaki prowadzę biznes, wyłączyli wszystko. Centralka się zepsuła po aktualizacji i nie mogą nic z tym zrobić tak własnie działa niezawodność PLAY.

To jak byłem zły to nic, przy tym, jak rozczarowani byli moi konsultanci, którzy zwyczajnie liczyli na większą niż zwykle premie od sprzedaży w tym dniu. I to wszystko dzięki PLAY, które obiecuje niezawodność i szybką pomoc techniczną.

Niestety jak się okazało to dopiero początek historii tej reklamacji, która wg. PLAY nie miała miejsca!

a tu dowód że dzwoniłem i z kimś jednak rozmawiałem:


595835335977454542686378_ipfmLx7Tu3hi8K1XrU8qgjggtMn2XFkX.jpg



Nie mamy Pana reklamacji i co nam zrobisz?

Dokładnie w taki sposób PLAY dla firm rozwiązuje moje problemy z reklamacjami. Poniedziałek po czarnym piątku do godzin popołudniowych telefony nadal milczały, dopiero później nagle zaczęły radośnie dzwonić. Uznałem, że sprawa jest już rozwiązana i w końcu po kilku miesiącach udręki wszystko będzie działało tak jak w reklamie i w umowie. Otóż nic bardziej mylnego! PLAY dla firm to przecież firma składająca się z profesjonalistów więc długo nie trzeba było czekać i w następnych dniach historia zaczęła się powtarzać. Zirytowany sytuacją i 4-dniowym oczekiwaniem na obiecany kontakt oraz zmuszony kolejną awarią, która znowu uniemożliwiała kontakt telefoniczny klientom, wybrałem numer na dedykowaną infolinie dla klientów wirtualnej centralki PLAY. Po chwili oczekiwania dowiedziałem się takich rzeczy, że bigos jem do tej pory, jak tylko o tym pomyślę, żeby uspokoić nerwy. Okazało się, że w balck friday w półtora godzinnej rozmowie, podczas której pani specjalistka próbowała uruchomić wirtualną centralkę, a finałem czego przez około 3 dni była wyłączona, nie zgłosiłem awarii czy też reklamacji tylko chęć wyłączenia poczty głosowej na jedynym z numerów!

Wychodzi na to, że słowa konsultantki typu „przyjęłam reklamację”, „przepraszamy za awarię”, „skontaktuje się z Panem zaraz po zakończeniu awarii” to tylko formułka, żebym przestał zawracać im gitarę, bo i tak nikt nic z tym nie zrobi. W moim odczuciu PLAY zwyczajnie wyparł się, że taka sytuacja miała miejsce a jakakolwiek próba powołania się na sytuację czy konsultantkę, która przyjęła reklamację, kończyła się sentencją w stylu „bo my nie mamy tego w systemie, więc pewnie Pan jej nie zgłosił odpowiednio, a ja nic nie mogę z tym zrobić”.


Składanie reklamacji na brak reklamacji.

Jak bardzo by to absurdalnie nie brzmiało, to okazało się, że składanie reklamacji w PLAY dla klientów biznesowych / korporacyjnych to chyba tylko miejska legenda sprzedana przez dobry marketing a reklamacji. Na brak reklamacji nie można złożyć reklamacja, bo się nie da zgłosić już żądnej reklamacji. Otóż okazało się, że po złożeniu jakiejkolwiek reklamacji po tej sytuacji Play stosuje bardzo ciekawą taktykę. Działa ona miej więcej tak:

1.    Problematyczny klient składa reklamację przez e-mail, infolinie, facebook, aplikację.
2.    Wysłanie sms z prośbą polizania konsultanta po tyłku w skali od 2-9 (Nie ważne czy dasz 2 czy 9 i tak się nic nie stanie, bo konsultant nic nie może xD).
3.    Czekanie kilka dni, nic nie robiąc.
4.    Zamkniecie reklamacji z dopiskiem „brak kontaktu” lub „brak wystarczających informacji” albo wyparcie sytuacji i udawanie że klient nie dzwonił.

Okej, okej, ale ktoś powie: „Ej Pomarańcz co znaczy ten „brak kontaktu” lub „brak wystarczających informacji”?” Jako wieloletni klient nie wiem do końca, ale śpieszę z odpowiedzią na podstawie moich doświadczeń i odczuć. Zamkniecie reklamacji tytułem „brak kontaktu” albo „brak wystarczających informacji” oznacza, tyle że nikomu nie chciało się, podnieś słuchawki i wybrać mój numer albo wystukać na klawiaturze wiadomości, żeby załatwić sprawę do końca. Aktualnie czekam miesiąc, aż w ciągu 48 godzin oddzwoni do mnie jeden z dwóch przydzielonych do tej sprawy „dedykowanych konsultantów biznesowych”, którym zgłaszałem problemy i prosiłem wielokrotnie o interwencję. Podobnie ma się sprawa z dedykowaną infolinią do wirtualnej centralki, tylko trzy osoby obiecały pilne zajęcie się tą sprawą. Na Facebooku podobnie, też nikogo nie obchodzi sytuacja, bo nie ma jej w systemie, więc jedyne co mogą zrobić to napisać, że ktoś się skontaktuje albo przestać odpisywać. Z aplikacją to można powiedzieć, że jest XD, bo klienci biznesowi nie mają możliwości składania przez nią reklamacji, mimo że zostałem o to kilkukrotnie poproszony.


Jak Ci się nie podoba to zmień operatora!

Gdyby to było takie proste, to zrobiłbym to już miesiąc temu, niestety oferta PLAY dla firm jest w abonamencie i jeszcze przez kilka miesięcy będę musiał co miesiąc płacić po 500 złotych za te wątpliwej jakości usługi, bo inaczej zaczną straszyć moją firmę komornikiem. Podstawowa umowa jest tak skonstruowana, że PLAY nie podnosi prawie żadnej odpowiedzialności za jakość świadczonych usług. Dzięki czemu mogą sprzedawać produkty, które nie działają zgodnie z umową bez żadnych konsekwencji, bo przecież ostateczną drogą rozstrzygnięcia sporu jest sąd, na który mało kto się decyduje. Nie od dziś wiadomo, że prawnicy kosztują, a sprawy potrafią się ciągnąć latami, więc jawne zmuszanie do takiego rozstrzygania sporów świadczy tylko o jakości proponowanych usług.
 


Wam zostawię ocenę czy warto ponosić tak duże ryzyko w postaci szkody na wizerunku waszej firmy i szkód finansowych spowodowany ciągłymi awariami, przez które wasi konsultanci będą całymi dniami zbijać bąki a klienci kupować u konkurencji, oraz związaniem się umową, z której nie da się zerwać bez płacenia kary, nawet jeśli usługa nie działa tak jak w umowie. Dodam, tylko że mógłbym jeszcze napisać kilka takich artykułów o tym, jak zgłaszałem reklamację w innych sprawach.

Komentarze (183)

najlepsze

Chcesz_Pomarancze
Chcesz_Pomarancze
Autor
27.12.2019, 16:46:34
  • 146
Wołam @play_polska żeby wiedzieli co zrobili nie tak
  • 21
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

S.....8
S.....8
konto usunięte 27.12.2019, 17:33:13
  • 90
@Chcesz_Pomarancze:
Z twojej historii:

Podstawowa umowa jest tak skonstruowana, że PLAY nie podnosi prawie żadnej odpowiedzialności za jakość świadczonych usług. Dzięki czemu mogą sprzedawać produkty, które nie działają zgodnie z umową bez żadnych konsekwencji, bo przecież ostateczną drogą rozstrzygnięcia sporu jest sąd, na który mało kto się decyduje.


Przecież takie coś podpada pod
  • Odpowiedz
Chcesz_Pomarancze
Chcesz_Pomarancze
Autor
27.12.2019, 18:01:35 via Wykop Mobilny (Android)
  • 100
@SzymonL8: no widzisz tak to działa. Zgłosiłem sprawę do prawnika i powiedział że jeśli chce zerwać umowę to muszę zapłacić karę lub dochodzić swoich roszczeń w sądzie gdzie sprawa będzie się ciągnęła latami. Play ma gdzieś swoich klientów i każdy kolejny dzień pokazuje jak bardzo.
  • Odpowiedz
Chcesz_Pomarancze
Chcesz_Pomarancze
Autor
27.12.2019, 17:23:05
  • 71
@Wredot witam pierwszego pracownika play ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Chcesz_Pomarancze - @Wredot witam pierwszego pracownika play ( ͡° ͜ʖ ͡°)

źródło: comment_ZL8eer1nVxGaFrEZe8zd51Ksy14o7wyf.jpg

Pobierz
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

e30tomas
e30tomas
e30tomas
28.12.2019, 10:02:41
  • 16
@Chcesz_Pomarancze: ja już parę lat temu całą firmę przeniosłem do T-Mobile z Playa. W------e mają.
Szalę goryczy przelał miesiąc, w którym coś nie działało i dzwoniłem na infolinię kilkanaście razy jak nie dziesiąt nawet. I pod koniec miesiące patrzę, a abonament za 30zl wynosił prawie 100. Dzwonię co za usługi jak nic nie dokupowałem i żadnego smsa premium nic. A on mi mówi "połączenia z infolinią kosztują 3zl (czy coś
  • Odpowiedz
o.....z
o.....z
konto usunięte 31.12.2019, 16:27:01
  • 1
@Vigorus: Usuń konto ......
  • Odpowiedz
Neoqueto
Neoqueto
28.12.2019, 00:14:53
  • 49
Może próbowali się do ciebie dodzwonić, ale zastali swoją własną, niedziałającą centralkę xD
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Chcesz_Pomarancze
Chcesz_Pomarancze
Autor
28.12.2019, 00:18:26
  • 10
@Neoqueto: Nie zdziwiłbym się gdyby tak było xD
  • Odpowiedz
echelon_
echelon_
28.12.2019, 07:13:24
  • 2
@Chcesz_Pomarancze: Dodaj sobie może jakiś drugi numer kontaktowy w sprawie reklamacji który nie będzie pod ich centralkę podpięty. Może jakiś pre-paid z innej sieci czy coś?

Pracuję w jednym korpo dla drugiego korpo ze wsparciem technicznym z kraju gdzie ludzie srają na ulicach. Jak robiłem zgłoszenia, że mi coś nie działa i pisałem kiedy pracuję to dzwonili na numer przy biurku kiedy nie mogłem odebrać oznaczali w systemie, że nie
  • Odpowiedz
N.....r
N.....r
konto usunięte 27.12.2019, 23:08:43
  • 32
Nagrywaj rozmowy.
  • 23
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

boscard
boscard
27.12.2019, 23:43:32
  • 14
@ElGovanni: Mam Mi9 z MIUI 11 i mam taką opcję :P
  • Odpowiedz
Loloman
Loloman
28.12.2019, 00:06:08
  • 4
@Harmideron: Czyli jednak nadal jest, tak myślałem i dobrze. Bardo przydatna opcja - zawsze można ją wykorzystać i szczerze mówiac głównie do takich akcji gdzie ktoś twierdzi że czegoś nie mówił i zwyczajnie kłamie. Nie ma co się bać takich ludzi wtedy straszyć. Drugi powód jej używania - można przesłuchać rozmowy i przypomnieć sobie samemu co się ustaliło, adres, nazwisko kogoś czy jak się czegoś nie dosłyszało. Spoko opcja tym
  • Odpowiedz
WyczesanyCzesiek
WyczesanyCzesiek
27.12.2019, 23:25:34
  • 22
1. PLAY
2. klient biznesowy

Wybierz jedno.

Ja p------e, 2020 rok a klienci biznesowi w dalszym ciągu używają Playa....
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

iamtehwin
iamtehwin
28.12.2019, 00:11:58
  • 14
@WyczesanyCzesiek: Niestety indywidualni też. Play jako sieć to rak.
  • Odpowiedz
Pienio69
Pienio69
28.12.2019, 01:55:55
  • 19
@WyczesanyCzesiek: @iamtehwin: zawsze są takie wpisy tylko sieci się zmieniają. Orange to rak, Plus to rak.
Szukam kilku kart do firmy - z której oferty powinienem skorzystać?
  • Odpowiedz
IdzPrzodem
IdzPrzodem
27.12.2019, 22:57:29
  • 22
Play = HIV
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

mnlf
mnlf
28.12.2019, 00:08:42
  • 18
@Chcesz_Pomarancze reklamacje to się składa listem poleconym ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru, ewentualnie pisemnie w siedzibie firmy z potwierdzeniem na kopii, że wpłynęło.

Firma może (opcjonalnie) pozwolić również na inne drogi składania reklamacji - ale wówczas to oni muszą potwierdzić na piśmie (w ciągu 7 dni) że wpłynęło - jeśli tego nie robią znaczy, że nie wpłynęło i trzeba złożyć reklamację tradycyjnymi drogami.

Reklamacja musi zawierać dane klienta, przyczynę reklamacji, oraz oczekiwania
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

g.....u
g.....u
konto usunięte 28.12.2019, 00:25:05
  • 0
@mnlf:
Miliona? Skromnie, ja bym wołał miliard!
Ale naprawa szkód i mała rekompensata też by człowieka zadowoliła.
  • Odpowiedz
g.....u
g.....u
konto usunięte 27.12.2019, 23:22:34
  • 16
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

ZmutowanaFrytkownica
ZmutowanaFrytkownica
28.12.2019, 08:20:49
  • 0
(na android 7 działa nagrywanie tym programem)


@gladagugu: ale w nowych telefonach nie działa. Jak sprowadzisz telefon z chin to zapewne zadziała na każdej wersji systemu, ale z europejskiej dystrybucji już nie. Unia zakazała i ACR oraz nagrywanie rozmów na Androidach 9 wzwyż nie działa.
  • Odpowiedz
Orysiek7
Orysiek7
28.12.2019, 08:38:33 via iOS
  • 0
@gladagugu: Na android 9 oraz Android 10 też można nagrywać rozmowy i to w natywnej funkcji androida bez konieczności szukania jakichś zewnętrzych aplikacji czy rootowania telefonu. Wystarczy wgrać sobie oryginalny ROM od Samsunga tylko z CSC na np. Tajlandię albo Izrael (wtedy nie traci sie gwarancji) i w opcjach połączeń pojawia się możliwość włączenia nagrywania połączeń. Wiem bo sam tak zrobiłem w samsungu S8 z Androidem 9. Wgrałem Rom przez
  • Odpowiedz
K.....e
K.....e
konto usunięte 27.12.2019, 20:30:28
  • 8
Generalnie jeżeli chodzi o operatorów, to wygląda na to, że co byś nie wybrał, to będzie źle.
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

JemRekami
JemRekami
28.12.2019, 08:25:49 via Android
  • 1
@KombajnemPrzezUkraine ale możesz wybrać mniejsze zło.
  • Odpowiedz
WCXZ
WCXZ
WCXZ
28.12.2019, 01:07:38
  • 6
Jeżeli chodzi o infolinie Play to działają na outsourcingu i oceny wpływają tylko na statystyki danej firmy z którą współpracują, i nic one w tej sprawie nie podziałają, najlepiej jak masz możliwość zadzwonić na normalną infolinię *500 lub *600 na IVR najlepiej wybrać 7, czyli telewizje ale wiem z doświadczenia że tam konsultacji najwięcej ogarniają, w celu sprawdzenia godzin w jakich podobno się z tobą kontaktowali w sprawie tych reklamacji oraz poprosić
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Chcesz_Pomarancze
Chcesz_Pomarancze
Autor
28.12.2019, 09:38:41
  • 0
@WCXZ: Na facebooku przez tydzień codzienni pisałem posty o tej sprawie to ukryli wszyskoi przestali odpisywać nawet na pw. Prawdopodobnie mam już shadowbana. Z e-mailem podobnie, napisałem wprost że chce żeby wyjaśnili tą sprawę i do tej pory nikt nie odpisał. To nie jest tak że nie próbowałem, sprawdziłem każdą możliwość kilku krotne. Nawet zmieniłem doradce biznesowego bo wcześniejszy stwierdził że on nie jest winny tej awarii i nie możne
  • Odpowiedz
WCXZ
WCXZ
WCXZ
28.12.2019, 16:30:11
  • 0
@Chcesz_Pomarancze: Możesz spróbować na https://forumplay.pl/ lub na blogplay.pl
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Strona 1 z 4
  • >

Hity

tygodnia

PILNE: Domagamy się delegalizacji posiadania i hodowli niebezpiecznych ras psów
PILNE: Domagamy się delegalizacji posiadania i hodowli niebezpiecznych ras psów
7400
Dziś minęły dwa lata odkąd Sebastian Majtczak zabił 3 osoby na autostradzie A1.
Dziś minęły dwa lata odkąd Sebastian Majtczak zabił 3 osoby na autostradzie A1.
4546
Chcesz dodać opinię o Media Expert? Ok, ale akceptujemy tylko pozytywne :)
Chcesz dodać opinię o Media Expert? Ok, ale akceptujemy tylko pozytywne :)
3192
Luxmed abonament = brak terminów. No chyba, że zapłacisz za wizytę, to od ręki
Luxmed abonament = brak terminów. No chyba, że zapłacisz za wizytę, to od ręki
3139
Sąd zdecydował. "Wtorki dla pań" w saunie to dyskryminacja mężczyzn
Sąd zdecydował. "Wtorki dla pań" w saunie to dyskryminacja mężczyzn
3021
Pokaż więcej

Powiązane tagi

  • #orange
  • #internet
  • #plus
  • #tmobile
  • #telefony
  • #upc
  • #pytanie
  • #lte
  • #rozdajo
  • #gsm
  • #kiciochpyta
  • #virginmobile
  • #fanta
  • #fantaspriteplay
  • #sprite

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking