Czemu ma sluzyc kara wiezienia? Czy na pewno jest to kara dla oskarzonego? Wedlug mnie kara wiezienia powinna byc stosowana w celu izolacji niebezpiecznego czlowieka od spoleczenstwa. Czy ktos, kto w wyniku WYPADKU zabil kogos innego jest permanentnie niebezpieczny dla otoczenia? no nie jest. W zupelnosci wystarczylby inny rodzaj kary, np: odszkodowanie pobierane z pensji przez x czasu, zakaz prowadzenia pojazdow i ew. dozor elektroniczny. W przypadku recydywy moznaby juz rozwazyc odizolowanie
dokładnie, przygłupy z wykopu myślą, że jak dadzą kare śmierci to będzie mniej wypadków,
@publiczny2010: Tu nie chodzi o mniej wypadków a o odpowiedzialność za swoje czyny. Kara śmierci czy dożywocie to przesada, ale takie 15-20 lat wydaje się całkiem ok. Powinno się karać po kilka lat więzienia za sam fakt złamania rażąco przepisów nawet gdy nie doszło do wypadku. Wtedy nie trzeba będzie karać na dożywocie za wypadki ze skutkiem
Czy ktos, kto w wyniku WYPADKU zabil kogos innego jest permanentnie niebezpieczny dla otoczenia?
@kefas_safek: Jeśli wypadek jest spowodowany przez błąd kierowcy typu "zagapiłem się i przejechałem na czerwonym" to moim zdaniem nie. Ale jeśli ktoś świadomie urządza sobie z miasta tor wyścigowy i zapieprza po nim po 170km/h, to według mnie jeśli taka osoba jest na wolności, to jak najbardziej jest niebezpieczna dla otoczenia. Zresztą, nie ma co się wysilać
@damian125 Widziałem zdjęcie. Widziałeś to https://youtu.be/9a8PTeFDaYU Powtarzam to trumna na kołach, a zabić ją mogło samo uderzenie. Koledze w Saxo złamał się kiedyś fotel od samej jazdy a co dopiero mówić o bezpieczeństwie podczas uderzenia w tył auta gdzie zagłówek powinien cię chronić. Podejrzewam, że sam fotel złamał się w pół. Pasy ratują życie, czy tu na 100% bybtak było? Nie jestem przekonany.
@VWgolf3 No już jeden taki był co po Warszawie 300 na godzinę po dobrej drodze jechał. Z tego co pamiętam #!$%@?ł się na słupie. 50 to 50 i tyle w temacie, jak lubisz zapierd..... To jedziesz na autobahna.
@VWgolf3: Przekroczenie dopuszczalnej predkosci o 120km/h w obszarze zabudowanym (i to nie takim z dupy, ze same pole i jeden budynek gospodarczy). Z czym tu dyskutowac. Zdjecie z miejsca wypadku.
Dlatego zapinam pasy nawet jak jadę po bułki do sklepu. Wlaniecie z tyłu dla kierowcy jest teoretycznie najbezpieczniejsze, ja tam wolę zostać w aucie gdy coś się dzieje. Kary moim zdaniem słuszne.
O bardzo dobrze :p Sprawę nagłośnić jak najmocniej, a gościa wysyłać w transporcie opancerzonym po miastach i miasteczkach o niech opowiada jak to zamordował niewinną osobę bo mu się Mugello pomyliło z ulicą ( ͡°͜ʖ͡°)
Komentarze (215)
najlepsze
@publiczny2010: Tu nie chodzi o mniej wypadków a o odpowiedzialność za swoje czyny.
Kara śmierci czy dożywocie to przesada, ale takie 15-20 lat wydaje się całkiem ok. Powinno się karać po kilka lat więzienia za sam fakt złamania rażąco przepisów nawet gdy nie doszło do wypadku. Wtedy nie trzeba będzie karać na dożywocie za wypadki ze skutkiem
@kefas_safek: Jeśli wypadek jest spowodowany przez błąd kierowcy typu "zagapiłem się i przejechałem na czerwonym" to moim zdaniem nie. Ale jeśli ktoś świadomie urządza sobie z miasta tor wyścigowy i zapieprza po nim po 170km/h, to według mnie jeśli taka osoba jest na wolności, to jak najbardziej jest niebezpieczna dla otoczenia. Zresztą, nie ma co się wysilać
@damian125: Niepowiedziane, to saxo ledwo 800 kg masy własnej i konstrukcja z lat 90. To trumna na kołach.
Widziałem zdjęcie. Widziałeś to https://youtu.be/9a8PTeFDaYU
Powtarzam to trumna na kołach, a zabić ją mogło samo uderzenie. Koledze w Saxo złamał się kiedyś fotel od samej jazdy a co dopiero mówić o bezpieczeństwie podczas uderzenia w tył auta gdzie zagłówek powinien cię chronić. Podejrzewam, że sam fotel złamał się w pół.
Pasy ratują życie, czy tu na 100% bybtak było? Nie jestem przekonany.
Kary moim zdaniem słuszne.
Jak można z premedytacją zabić kogoś wskutek wypadku?
@FlasH: Mogę wejść na wysoki budynek i rzucać ciężkimi kamieniami na chodnik przed nim?
Chcę sobie porzucać kamieniami, nie mam zamiaru zabić.