W skrócie: wczoraj dodałem posta w którym wyszedłem z propozycją wywarcia wpływu na duże sieci sklepów, w celu wprowadzenia podajników na pieczywo, bułki, drożdżówki itd. Post zdobył ponad 1500 plusów i wielu z was również zauważyło problem w tym, że niektóre osoby przy nabieraniu pieczywa nie zakładają rękawiczek ochronnych, a nawet w niektórych przypadkach macają i odkładają pieczywo z powrotem(!!!). W związku z tym, że na świecie panuje teraz epidemia koronowirusa i coraz częściej zwraca się uwagę na przestrzeganie podstaw higieny, to jest to idealny moment na to, by wywrzeć wpływ na sklepy, które już dawno powinny wprowadzić podajniki do nakładania pieczywa (takie jak na zdjęciu poniżej). By to się udało proszę Was o pomoc! Poniżej przygotowałem gotową formułkę oraz instrukcję w jaki sposób możecie wysłać ją do sklepów. Skopiujcie ją (możecie też napisać własnymi słowami) i wyślijcie na maila, facebooka czy poprzez formularz kontaktowy. Zrobiłem listę z trzema sklepami - Lidl, Biedronka i Kaufland oraz dodałem maile do czterech kolejnych sieci sklepów. Działajmy razem!
Formułka, którą wysyłacie do sklepów (każdy może napisać własny tekst):
Szanowni Państwo!
Jako Klienci Państwa sklepów zwracamy się do Państwa z prośbą, o wprowadzenie podajników na pieczywo, które uniemożliwiają dotykanie pieczywa rękoma. Z uwagi na to, że nadal spora część osób nie korzysta z jednorazowych rękawiczek i tym samym może potencjalnie skazić czy zabrudzić pieczywo, wprowadzenie podajników pozwoli zachować elementarne podstawy higieny, które zapobiegną rozprzestrzenianiu się bakterii i wirusów. Rozwiązanie takie jest z powodzeniem stosowane w sklepach w Hiszpanii, Francji czy Niemczech dzięki czemu klienci tamtejszych sklepów mają możliwość kupowania "czystego" pieczywa. My również chcielibyśmy mieć taką możliwość! Prosimy więc, o zapewnienie nam, Klientom Waszych sklepów, higienicznych warunków do kupna Państwa pieczywa.
Z wyrazami szacunku,
Klienci
Formułkę to możecie wysłać bezpośrednio na maile:
bok@biedronka.pl, socialmedia@lidl.pl, service@kaufland.pl, bok.direct@auchan.pl, carrefour@galluppolska.pl, obsluga@eleclerc.com.pl, info@muszkieterowie.pl
Lub na Facebooki/Formularze kontaktowe:
-------------------------------------------------
LISTA SKLEPÓW:
-------------------------------------------------
Biedronka
Email: bok@biedronka.pl
Facebook: https://www.facebook.com/Biedr...
Formularz kontaktowy:
1. Wchodzisz na stronę https://www.biedronka.pl/pl/ko...
2. Wpisujesz swoje imię.
3. Wybierasz Kategorię "Inne", Typ: "Sugestia"
4. Wklejasz formułkę.
5. Klikasz "Nie jestem robotem".
6. Wysyłasz!
-------------------------------------------------
Kaufland
Email: service@kaufland.pl
Facebook: https://www.facebook.com/kaufl...
Formularz kontaktowy:
Nie trzeba wpisywać żadnych danych (oprócz maila lub telefonu) - jest to opcjonalne.
1. Wchodzisz na stronę: https://www.kaufland.pl/dla-kl...
2. Wybierasz opcję: "Zapytanie/Opinia"
3. Wklejasz formułkę z góry.
4. W miejscu "Najlepiej skontaktować się ze mną:" zaznaczasz telefon lub email i wpisujesz. 5. Zaznaczasz ostatnią formułkę 6. Klikasz "Nie jestem robotem"
7. Wysyłasz!
-------------------------------------------------
LIDL
Email: socialmedia@lidl.pl
Facebook: https://www.facebook.com/lidlp...
Formularz kontaktowy:
1. Wchodzisz na stronę: https://obsluga-klienta.lidl.p...
2. Wybierasz: Dotyczy: "Sklep", Wybierz temat: "Pozostałe tematy".
3. Wklejasz formułkę.
4. Podajesz email.
5. Wysyłasz!
-------------------------------------------------
Komentarze (533)
najlepsze
Poszło na wszystkie maile
@MalowanyPtak: To czemu nie robią z nich bułek? xD
No ale to chyba jakiś system będzie potrzebny żeby sprawdzać czy się trzyma worek :D A co jeśli złapię przez worek uchwyt, otworzę drzwi (bo trzymam przez worek) i ręką bez rękawiczki będę ładował do tego worka bułki?
Wyczuwam wykop effect w dużej skali.
Podane są przykłady wielu modeli zza granicy, które nie wyglądają na zabójczo drogie. Równowartość pewnie pojedynczego wózka na zakupy. Wdrożenie to moment, zwłaszcza jak pracownicy wyczują motyw na podłapanie premii w bonie za 5 dych, za wdrożenie udoskonalenia w korpo :D
A potem już tylko efekt skali, gdzie centrala wyczuje możliwość zaoszczędzenia