Polskie dno reklamowe - bezsensowny produkt i ośmieszanie mężczyzn.
Takie są skutki obsiądnięcia branży reklamowej kobietami - normą jest prezentowanie mężczyzn jako debili. Reklama jest też pięknym przykładem jak kobietom wciska się bezsensowne, "magiczne" produkty. Bonusowo promowanie rozwiązłości seksualnej w formie igraszek że striptizerem.
RoastieRoast z- #
- #
- #
- #
- #
- 360
- Odpowiedz
Komentarze (360)
najlepsze
Według logiki co niektórych gdyby to facet chwalił się zdjęciami zamówionej pani na uroczystość to byłoby wszystko ok. W końcu mężczyzna to mężczyzna i w jego przypadku
Nie ma jeszcze reklam:
- męskim syndromie niespokojnych nóg,
- o tym jak po 30-tce wszyscy potrzebujecie pieluch bo sikacie w gacie,
- o bolesnych stosunkach z powodu obtarć na penisie,
-o grzybicy męskiego odbytu,
- o świądach penisa,
- o nietrzymaniu kupy przez połowę męskiego grona.
Taka to "płeć piękna"
Wiem, że tego nie zrobisz bo takich nie ma
Prosty eksperyment myślowy (jakoś zawsze przekraczający zdolności feministek): ZAMIANA RÓL.
wchodzi żona
Mąż(M): - gdzie ty byłaś??
Ż: - po prostu szkoda mi było tej łazienki, więc skoczyłam do tufresza!
M (znudzonym tonem): - jeszcze 2 tygodnie i założymy hurtownię chemii... (dorzuca specyfiki na kupkę)
nowa scenka, wyjaśnienie do widza:
M: żebyśmy się dobrze zrozumieli - nie jestem upierdliwy. Na przykład w biurze moje pracowniczki lubią mnie za to, że