Nowy postapokaliptyczny city builder od Mechanistry
Dzień bobry Wykopowicze! Jesteśmy Mechanistry i chcemy Wam pokazać coś fajnego, nad czym pracujemy przez ostatnie lata. Nasza gra — Timberborn — to postapokaliptyczny city builder w świecie, w którym ludzkość dawno wyginęła, a jedyną inteligentną cywilizacją są… timberpunkowe bobry. W...
timberborn z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 113
Komentarze (113)
najlepsze
WYPORZYCZALNIA BOBRUW
NAPEWNO NIERAZ MIAŁEŚ PROBLEM ŻE CHCIAŁEŚ SE ŚCIĄĆ DŻEWO ALE NIE WOLNO BO NATURA BO EKOLOGIA I ZARA PRZYJDO I DOWALO KARE.
W NASZEJ WYPORZYCZALNI MORZESZ WYPORZYCZYĆ SOBIE DWA BOBRY. USTAWIASZ WOKUŁ DŻEWA OGRODZENIE WRZUCASZ TAM BOBRY I ONI TO DŻEWO GRYZO I GRYZO AŻ SIE WYWRUCI. A NIEWOLNO IM PRZESZKADZAĆ BO
Wykonanie - takie sobie. Wygląda jak typowy city builder, tylko że bobry i drewno.
Za bardzo wszystko pod linijkę - czy nie lepiej by było, jakby wszystkie budowle i trasy były bardziej chaotyczne?
Są budowle podziemne? By zachować immersję :)
Humor?
Jak ktoś wspomniał, gry ekonomiczne/związane z budowaniem miasta i społeczeństwa mogą się szybko znudzić dlatego warto zastanowić się jak zapewnić graczom świetną zabawę i chęć rozbudowania całego miasta od początku, po tym jak już uda nam się jedno rozwinąć. Czy będzie podział na misje? Technologia odblokowywana po przechodzeniu kolejnych scenariuszy? Nagrody za ukończone cele mapy? Możliwość wykorzystywania utworzonych już kolonii w rozwoju kolejnych? Możliwości jest wiele.