Otwartość FSR AMD zbiera żniwa. Technologia już dla SteamVR i API Vulkan
AMD postąpiło słusznie, rozpoczynając walkę z DLSS firmy NVIDIA tam, gdzie braki są największe, czyli w bezpłatnym i powszechnym dostępnie do technologii.
blackbird z- #
- #
- #
- 54
AMD postąpiło słusznie, rozpoczynając walkę z DLSS firmy NVIDIA tam, gdzie braki są największe, czyli w bezpłatnym i powszechnym dostępnie do technologii.
blackbird z
Komentarze (54)
najlepsze
@Murasame Bardzo duża zaleta dlss jest to, że jednocześnie wygładza krawędzie. FSR jest skazane na inne techniki wygładza co daje znacząco gorzej wyglądające krawędzie.
DLSS lepiej wygładza krawędzi w niż msaa.
Radeon RX 6000/6000M Series
Radeon RX 5000/5000M Series
Radeon RX Vega Series
Radeon RX 500 Series
Radeon RX 480/470/460
Ryzen 2000 Series CPUs with Radeon GPUs
Nvidia RTX 30 Series
Nvidia RTX 20 Series
Nvidia GTX 10/16 Series
TAA to takie ułomne FSR. Przy FSR sam sobie wybierasz jakość i przy tym FPSy. Dla ludzi grających na 1080p obecnie w 30fps to jest ogromny przełom. Nie zobaczą żadnej różnicy w grze w ruchu
Jedno i drugie ma sluzyc obnizeniu obciazenia gpu czy jednoczesnej jak najmniejszej utracie jakosci obrazu
To jakim sposobem to zostanie osiagniete nie ma wiekszego znaczenia i porownujemy uzyskany efekt
A na ten moment uzyskany efekt jest zdecydowanie zadowalajacy biorac pod uwage, ze nie trzeba do tego RTXow
Troche smieszne, ze sie srasz o to ze jest troche gorzej, z ta roznica ze karta ktora