PZU: nie zapłacimy za naprawę w autoryzowanym warsztacie.
PZU, największy ubezpieczyciel działający w Polsce, otwarcie deklaruje, że w przypadku szkód likwidowanych z OC sprawcy, poza sytuacjami wyjątkowymi, nie zapłaci za naprawę w autoryzowanym warsztacie. I "tnie" wyceny warsztatów niezależnych, tak jak w przypadku opisywanej wcześniej przez...
kozaqwawa z- #
- #
- #
- #
- #
- 295
Komentarze (295)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Bez problemu.
Pzu,ergo hestia,warta,hdi,compensa,allianz( tutaj obligatoryjny wklad wlasny),nawet nie musisz miec w tych firmach oc.
Znajomy za lakierowanie całego boku i wymianę kilku elementów ozdobnych w 3 letnim Renault jako klient z ulicy zapłacił w ASO 4,5 tys. zł. Oczywiście z rabatami. Taka sama naprawa z polisy ubezpieczyciela to co najmniej kilkanaście tysięcy zł.
Samochód z wypożyczalni to 120-200 zł za dobę dla klienta z ulicy. Ten sam samochód dla ubezpieczyciela jako
Ale w moim przypadku wyceny kosztorysowe przy usuwaniu szkody mniej więcej pokrywały się z wyceną wstępną przy naprawie gotówkowej.
@lubiecie: przecież nie tylko Tesla ma takie warunki.
Przecież to z nimi są największe problemy jeśli chodzi o wysokość odszkodowania. Trzeba się potem z tym bujać samemu albo oddać haracz firmie, która się tym zajmuje zawodowo.
A z drugiej strony z OC jest taki sproblem, że to nie dla mnie tylko dla tego, któremu zrobię krzywdę jest. Dla mnie to dupochron, że nie będę musiał płacić 300.000zł jak wypakuje w dupę Ferrari