TLDR: Chciałbym wszystkich przestrzec przed zakupami czegokolwiek o wartości wyżej niż 5 zł z firmy Amica. (Podobnie jak w paru innych wątkach, np. tu: https://www.wykop.pl/link/5585...) Przez tragiczną obsługę klienta od ponad 1,5 miesiąca jestem bez działającej zmywarki i bez informacji kiedy to się zmieni.
Radzę wszystkim korzystać z rękojmi w podobnych sprawach.
Skuszony naprawdę ciekawą ofertą sprzętu (cena vs funkcjonalność) i lokalnym patriotyzmem wybrałem część sprzętu do kuchni z naszej rodzimej firmy.
Za trzecim użyciem zmywarka (nowy, wysoki model, światła i lasery) wywaliła korki w mieszkaniu - i przy każdym następnym podłączeniu.
Tutaj zaczyna się dramat w paru aktach:
16.08 - zgłoszenie do serwisu gwarancyjnego, mam czekać na ustalenie wizyty serwisanta
25.08 ! - wizyta serwisanta, przyszedł nieprzygotowany, podłubał i postanowił wymienić grzałkę
02.09 - po tygodniu grzałka jest z serwisantem. Po 3 godzinach walki specjalisty nic nie udało się naprawić. Postanowił wymienić "całą elektronikę". Obiecał też "osobiście dopilnować realizacji"
Tutaj mijają 3 tygodnie. Po tygodni zacząłem dzwonić na infolinie i uzyskałem szereg różnych informacji: serwisanta na urlopie, części nie ma i będą później.
Wg karty gwarancyjnej serwis ma przedłużony termin 30 dni na naprawę. Minął. I nic z tego nie wynika, nie ma przewidzianych żadnych konsekwencji przekroczenia tego terminu.
Po 30 dniach mamy możliwość zmienić ścieżkę na rękojmę w sklepie, ale beż żadnej gwarancji, że cokolwiek to przyspieszy. Sklep ma kolejny termin na odpowiedź jak i czas na potwierdzenie naprawy u producenta.
Około 16.09 napisałem maila z prośbą o wymianę sprzętu na nowy. Z odpowiedzią pozytywną.
W radośći odebrałem telefon z serwisu o potwierdzenie wyboru modelu zmywarki, innego. Bo mojego nie ma i nie będzie. Wybrałem. Ten będzie po 25.09 w magazynie.
Czekam do 25.09. Telefon - zmywarka gdzieś jest, pojechała do Warszawy :)
27.09 Uzyskałem na infolinii informację, że zlecenie zostało przekazane do autoryzowanego serwisu i oni mają kolejny, długi termin na realizację. Serwis jest na zadupiu w jakiś barakach, nikt nie odbiera telefonów. Zresztą zgodnie z opiniami na google: klik
Po paru dniach dzwonienia udałem się sam na miejsce. Uzyskałem informację od smutnej pani, że dostali zlecenie ale mają dwa tygodnie na realizację. Obecnie technik jest na zwolnieniu chorobowym...
Serwis Amica umywa ręcę po raz kolejny - oni wysyłają monity do ich zleceniobiorcy i tyle mogą zrobić w tym temacie.
Dzisiaj, 3.10 dalej jestem bez sprzętu i bez informacji kiedy to się zmieni.
Wszystko to jest podlane fatalną obsługą klienta na infolinii, brakiem zainteresowania rozwiązania problemu mimo wielu rozmów, nie odpowiadaniem na maile.
Po kilkunastu telefonach, paru mailach i kontaktach na facebooku nic nie udało mi się załatwić.
Szczerze, jestem w szoku, że na rynku konsumenta można tak działać. Na odpowiedź z uokiku czekam.
Pozdro
Parę screenów:
https://ibb.co/s242HcK
https://ibb.co/cL09ZFP
https://ibb.co/cCnSm4w
https://ibb.co/3CsfdWT
https://ibb.co/t4kZRWD
Komentarze (140)
najlepsze
@spooz: Tutaj jest źródło Twoich problemów. Obecnie na rynku jest dramatyczny brak komponentów elektronicznych.
3 tygodnie to jeszcze nie jest długo...
To niesamowite jak Wy klienci próbujecie załatwić