Kolejna afera w Amazonie. Pracownicy byli zwalniani przez błąd systemu
Jak donosi The New York Times, system zajmujący się obsługą płatnych i bezpłatnych urlopów w Amazonie działał bardzo źle. Doprowadziło to do pogorszenia sytuacji finansowej tysięcy pracowników firmy. Wielu z nich przez jego złe funkcjonowanie zostało zwolnionych i nie otrzymało należytych im pensji.
ObserwatorGospodarczy z- #
- #
- #
- 75
Komentarze (75)
najlepsze
@dark3434: nie wiem, np. nie zwalniać pracowników automatycznie tylko dać im jakiegoś managera który zadzwoni zapytać czemu go nie ma zanim wyśle wypowiedzenie?
System tak naliczył, system tak działa, system tego nie widzi, system to, system tamto.
Przecież ktoś na czyjeś polecenie według wytycznych skonfigurował ten magiczny system.
Na końcu zawsze jest człowiek, który o tym decyduje.
Ode mnie wymaga się wręcz nieomylności.
Moje komeptencje są równoznaczne z tym czy pracuję w danej firmie czy nie.
Albo jestem profesjonalistą albo nie i nara.
@darktemplar: ci ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Gdyby nie bardzo korzystna cena,dalbym sobie spokoj. Moj ostatni zakup w tym syfie.
Czas przesyłki masz podany przy zamówieniu (na fioletowo). Natomiast nie kupowałeś tego od Amazona tylko od sprzedawcy sprzedającego na Amazonie (na niebiesko). Te wysyłki nazywają się "Amazon Marketplace" i polecam unikać jeśli można. Masz mocno ograniczony regulamin amazona w takich przypadkach. Nie dostaniesz wymiany wadliwego produktu, o niedostępności Prime już wiesz (powinien być przy produkcie znaczek Prime), jak sprzedawca leci w kulki to