McDonald’s i Mata. Firma na kampanii może stracić!
Mimo, że McDonald`s zyskał w oczach klientów w wieku 18-29, to najnowsza kampania wizerunkowa z raperem Matą przyniosła firmie znaczące straty wizerunkowe wśród osób w wieku 30+. A to oni wydają najwięcej pieniędzy. Pokazuje to najnowsze badanie.
maxicololo z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 546
Komentarze (546)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
chyba 7-12
a ten zielony napoj jest obrzydliwy
Do rzeczy: dla mnie jako stałego bywalca te reklamy nie mają żadnego znaczenia. Niech ich reklamuje nawet Adolf Hitler, podwójny mcroyal i tak wjedzie. Z drugiej
Ilość młodzieży wzrosła w czasie gdy normalnie nie ma kolejek, ilość 30+ zmalała ze względu na zdenerwowanie spowodowane długim oczekiwaniem w czasie gdy są kolejki (np. przed seansem w kinie obok, ludzie to kretyni) - stąd procentowe
Co jak lubie cleo to polece do media expert bo reklamuje lodówke? Nie... pójdę kupić lodówkę jak bedzie mi potrzebna nowa lodówka