McDonald’s i Mata. Firma na kampanii może stracić!
Mimo, że McDonald`s zyskał w oczach klientów w wieku 18-29, to najnowsza kampania wizerunkowa z raperem Matą przyniosła firmie znaczące straty wizerunkowe wśród osób w wieku 30+. A to oni wydają najwięcej pieniędzy. Pokazuje to najnowsze badanie.
maxicololo z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 546
Komentarze (546)
najlepsze
Powiedzieć że to dysonans to nic nie powiedzieć.
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
@zetwwues: Nie jestem znawcą polskiego hip hopu ale przesłuchałem kilka jego piosenek. W jednej sam rapuje o tym, że śpiewa o jaraniu, zabawie i młodości a kiedyś przerzuci się na rzeczy ważne. Tak więc przynajmniej hipokrytą nie jest i na poetę się nie kreuje.
ani mnie ta reklama ziębi, anie grzeje - ale widać są ludzi którzy regularnie sprawdzają menu
edit: gdyby nie wykop pewnie nawet bym nie wiedział, że mak miał taką kampanie reklamową...
@theodolit: powinni się reklamować hasłem "#!$%@? ale stabilnie"
Jeden i drugi rodzaj pieprzonego pasożyta powinien iść do odstrzału.
Z danych wynika, że jest gigantyczny wzrost pozytywnej opinii o mcdonalds w grupie
O, moderacja zmieniła tytuł znaleziska xD Generalnie dla potomnych -
Bardziej mi przypomina banana z just5.
@Richtig_Piwosz: Przesłuchaj jego płytę - w pierwszym kawałku sam mówi, o sobie i byciu bananem :) I to właśnie dociera do dzieciaków bo nikt już nie chce słuchać o tym jak to pod blokami życie płynie i trzeba ruchać na baletach w swojej bmw od niemca.
@Richtig_Piwosz: Tak i to nie tylko w Polsce ale i na zachodzie. Raperzy jako "dzieciaki z ulicy" to nie ta dekada.
Nazywam to wygrywem - nie znam 99% aktualnych gwiazd youtuba, dzięki czemu zapewne
Frytki, cheesbueger i seta XD
@Aboin: jakby dawali ogóra kiszonego i setę, albo chleb ze smalcem i setę to by się drzwi nie zamykały
1. Można było się szybko nażreć
2. Można było się tanio nażreć
3. W maku może i było gówniane żarcie, ale zwykle miało się pewność, że jest świeże. Dostępność innych lokali na poziomie i przystępnych cenowo była słaba.
Nic z powyższego nie
@Mathas: To zależy do jakich czasów nawiązujesz, ja pamiętam burgery za 1 czy 2 zł. Były większe od obecnych. Rozumiem, że inflacja itd., ale aktualnie ceny już dawno przestały licować z wielkością porcji i tym co znaleźć można w kanapce czy tortilli. McDonald's po prostu jedzie na marce i dobrych lokalizacjach (przy ruchliwych drogach).
@LuxEtClamabunt: dobrze mi się wydawało. Dosłownie przed chwilą w gorących napotkałem jeden taki
hahahaha
Nie no, na pewno. jeśli chodziłbym z dziećmi do maca na obiad, to na pewno fakt że zrobili reklamę z Matą spowoduje że wybiorę inne miejsce :D :D
Inny przykład - nie wybierasz proszku do prania, bo pan na reklamie Cię przekonał merytorycznie, tylko dlatego,
Jestem tylko zdania że ta interpretacja agencji że "starzy ludzie nie polubili akcji z matą i nie będą kupować" to idiotyczna nadinterpretacja.
McD wydał te miliony na tą akcję bo wie że musi dotrzeć do młodych. A starsze pokolenie, bardziej pragmatyczne, szybko o akcji z matą zapomni, wystarczy zaproponować jakąs darmową kawę od 9 do 11, czy coś.
Ciężko uwierzyć ilu boomerów zleciało się do tego znaleziska.