Mirki i Mirabelki - proszę o #wykopefekt!
TL;DR: Sklep #mediamarkt od ponad 3 tygodni nie chce oddać mi pieniędzy za niezrealizowane zamówienie.
Dnia 08.12.2021 r w sklepie MediaMarkt zamówiłem taki oto zestaw:
Tak, byłem świadomy, że zestaw ma świetną cenę i sklep może go anulować, ale uznałem, że i tak warto zaryzykować, zestaw zamówiłem i opłaciłem, co najwyżej poczekałbym trochę na zwrot.
No i sobie czekam...
Zamówienie zostało przez sklep podzielone na dwie części - myszka miała przyjść z innego sklepu, konsola z drugiego. Tego samego dnia otrzymałem potwierdzenie złożenia zamówienia na myszkę, ale konsolowa część została anulowana:
Po tym mailu ja z kolei anulowałem zamówienie na myszkę.
Przez kolejny tydzień cierpliwie czekałem na zwrot pieniędzy, w drugim zacząłem już się niecierpliwić - pani na infolinii powiedziała mi, że na zwroty czekamy nawet 14 dni. Okej, w mailu jest 4 dni, w regulaminie 14. Dzień przed terminem zadzwoniłem ponownie i dowiedziałem się, że "zwrot został już zaksięgowany" i powinien niedługo trafić na moje konto. Zgodnie z regulaminem MediaMarkt:
https://pomoc.mediamarkt.pl/ap...
Zwrot rzeczywiście przyszedł - otrzymałem... 21,99zł za myszkę. Kilka kolejnych telefonów nie ruszyło w tej sprawie nic.
25.12.2021 r wysłałem do sklepu przedsądowe wezwanie do zapłaty, wyraźnie zaznaczając, że chodzi o kwotę 2569zł.
Sklep odpisywał mi na konwersację bardzo zdawkowo:
Po czym... otrzymałem tego maila:
W zasadzie nie wiem, co napisać...
W otrzymanym od sklepu mailu widać wyraźnie, że zwrócono mi 21,99zł, ponieważ o to zawnioskowałem. Tak, MediaMarkcie! To prawda!
Ale to WY anulowaliście drugą część mojego zamówienia (zestaw z konsolą) i do dziś nie zobaczyłem ani pieniędzy, ani konsoli i to w sprawie pieniędzy za całość zamówienia dzwonię od dwóch tygodni.
Niestety, infolinia nie pozwala mi skontaktować się z nikim oprócz konsultanta, więc w zasadzie znalazłem się w martwym punkcie i postanowiłem opisać sprawę tutaj, bo mimo wszystko wolałbym załatwić to polubownie a nie ciągać się po sądach.
#gorzkiezale #afera
Komentarze (280)
najlepsze
W obsłudze klienta pracują bezmózgi, a do tego ślepi, więc musisz im wszystko wskazać palcem, ale zwięźle, bo dłuższego tekstu nie przeczytają. Spojrzą na pare pierwszych zdań i odeślą formułkę, która będzie jako tako pasować.
Czytając twój opis też wpadłem we wrażenie, że dostałeś swoje pieniądze za myszkę i o co ci w ogóle
Nie zmienia to faktu że pieniądze powinienem już otrzymać.
Kilka słów komentarza:
Poszedłem najpierw tropem @kamillus oraz @Mazurskimazur - skoro w MM nic nie wiedzą, to może eCard będzie mógł mi pomóc. Dowiedziałem się, że... BLIK jest skonstruowany tak, że z transakcji BLIK można zrobić tylko JEDEN zwrot. LOL. To wyjaśnia, dlaczego nie otrzymałem całej kwoty - MM najpierw oddał mi za myszkę, a