-90%!! Manipulacja oraz wprowadzenie w błąd klienta? - LIDL POLSKA
Mircy, bardzo proszę o sprawdzenie tego w Waszym pobliskim lidlu, zbieramy materiał dowodowy dla UOKiK. Z tego co słyszałem od obsługi sklepu to odgórne zarządzenie zmian etykiet na produkty które się nie sprzedawały. Jeśli proceder jest znany w całej Polsce oznaczać to będzie..
pranko_csv z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 166
Komentarze (166)
najlepsze
Jeśli chodzi o firmę - to jest ich system, oni go sobie zrobili. Ich odpowiedzialność i powinni umożliwić szybkie naprawianie błędów.
Co do pracowników - jeśli pracownik widzi, że jego pracodawca okrada klientów i się na to godzi to, to jest współwinny. Po prostu.
Stworzenie układu pracowników (mówiących "to nie nasza wina") i menedżerów (mówiących "liczą się (tylko) wyniki") sprawia, że korporacje się bogacą, często kosztem ludzi, społeczeństwa, a winnych
Komentarz usunięty przez moderatora
Niestety z życia.