Rosja NIE ODDA wyleasingowanych samolotów
Z pewnością ktokolwiek kiedykolwiek cokolwiek im jeszcze kiedyś da po takiej akcji XDDD. Translator wymagany.
m.....g z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 153
Z pewnością ktokolwiek kiedykolwiek cokolwiek im jeszcze kiedyś da po takiej akcji XDDD. Translator wymagany.
m.....g z
Komentarze (153)
najlepsze
Ale po akcji nacjonalizacja nikt nigdy nie da niczego. Nawet po zdjęciu sankcji.
Z całą pewnością te samoloty będą służyły za dawców organów do tych maszyn, które będą się psuły. Dlatego nie oddają.
@niegwynebleid: ale wiesz, ze nikogo nie obchodzą te samoloty, prawda?
A jak się kiedyś sankcje skończą i gdziekolwiek nimi polecą po przywróceniu do sprawności to im służby je zaaresztują i będą musieli spłacać kary.
@ish_waw: Mamy zamrożone 300 mld dolarów z ich banku centralnego. Jest z czego pociągać za każdy skonfiskowany samolot...
@ff_91:
zapomnij - nikt im nie zrobi przegladu. To znaczy, nawet jak zrobi, to bedzie to ostatni przeflad zrobiony przez ten podmiot.
Z czego 12 to Embriony a nimi kacapy nie latają, przynajmniej areoflot
Ale już odcięli ich od instrukcji serwisowych, bo te są online.
Powodzenia życzę w czasach w których bez instrukcji nie da się wymienić żarówki w samochodzie.
@MetjuMakkoneki: Od wieków.¯\_(ツ)_/¯
@sirdam: niby tak ale gdzie tym polecą, każdy samolot ma międzynarodową rejestrację i zostanie aresztowany na każdym cywilizowanym lotnisku ( ͡° ͜ʖ ͡°)
W tym przypadku Rosja wzięła za zakładnika leasignodawców, którzy także leasingują samoloty reszcie świata. Jeśli leasingodawcy zaczną mieć problemy albo upadną, ale wzrosną koszty leasingu w pozostałej części świata czyli reszta świata się na to zrzuci.
Rosja oczywiście strzela sobie w krocze bo już po wszystkim nikt im kolejnych samolotów w normalnych cenach nie zaproponuje...
Tyle...
Komentarz usunięty przez moderatora
chociaż pewno się myle, ale chciałbym
@niemorzliwe:
ale po uj maja im wypozyczac, skoro moga je wypozyczyc europejskim krajom - a te takze przeciez beda mogly do Rosji latac :)))
@Ich_bin_der_Konig: Było nie pisać.
Ciekawe co za frajer będzie tam chciał jeszcze kiedyś inwestować
Szwedzi upominają się regularnie bardziej chyba dla zasady, bo dług urósł do 300 mln $ (300 tys. $ per auto), kwoty