@llluuu: Akurat hamulce w seryjnych samochodach zwykle mają jeszcze sporo "zapasu" wydajności w stosunku do potrzeb. Przy przeróbkach samochodów pod wyścigi, w hamulcach zwykle zmienia się tylko klocki na bardziej ostre, a gruntowną przeróbkę hamulców robi się dopiero na PRO poziomie, wtedy wymienia się pompę, tarcze, klocki na większe i mocniejsze.
@zbyt_zielone_awokado: zapomniałeś jeszcze o min. 4 tłoczkowych zaciskach na przód i lepszej wentylacji jako podstawie na tor :D Przecież ten marny seacik po kilkunastu okrążeniach z seryjnym hamulcami byłby już cały zagotowany nie mówiąc już o szybkości hamowania która nie nadaje się do jakiejkolwiek walki na torze.
Mocniejsze klocki (np. EBC Yellow) zżerają mocno fabryczne tarcze hamulcowe bo są za miękkie, więc i te również wypadałoby zamienić jak ktoś chce pojeździć
O, często jeżdżę dokładnie tą samą trasą co ten Seat. Strzałka warunkowa do skrętu w prawo świeci się tam długo i w zasadzie ma się jakieś 20m pasa rozbiegowego co kusi aby wjechac. Tylko potem żeby skręcić w lewo w następną drogę ma się tylko parędziesiąt metrów na przecięcie 3 pasów. Przy gęstym ruchu bez szans. Ogólnie nie usprawiedliwiam, ale czesciowo rozumiem.
@kepinsky: no to jak nie ma warunków do wjeżdżania na skrzyżowanie przy strzałce warunkowej, to się czeka na zielone światło. Strzałka warunkowa, jak sama nazwa wskazuje, pozwala warunkowo włączyć się do ruchu.
Dokładnie wiem gdzie to, jakby debil poczekał z 30s, to mógłby na luzie przejechać te wszystkie pasy z prawej na lewą, tam co kawałek są światła, więc przez chwilę ruch jest zerowy, a nawet jakby nie był zerowy to przy takim natężeniu ruchu na luzie by mógł przejechać na spokojnie po jednym pasie i ktoś by go wpuścił nawet przed samymi światłami
Komentarze (131)
najlepsze
@llluuu: Akurat hamulce w seryjnych samochodach zwykle mają jeszcze sporo "zapasu" wydajności w stosunku do potrzeb. Przy przeróbkach samochodów pod wyścigi, w hamulcach zwykle zmienia się tylko klocki na bardziej ostre, a gruntowną przeróbkę hamulców robi się dopiero na PRO poziomie, wtedy wymienia się pompę, tarcze, klocki na większe i mocniejsze.
Mocniejsze klocki (np. EBC Yellow) zżerają mocno fabryczne tarcze hamulcowe bo są za miękkie, więc i te również wypadałoby zamienić jak ktoś chce pojeździć