@jdef90: YyyYYyy kolega to chyba na fizyke nie uczęszczał: Właśnie hamowanie jest dużo bardziej efektywne niż przyspieszanie w takim (i prawie każdym aucie) w tych samych warunkach nawierzchni. Polecam sie doedukować a nie tworzyć nowe teorie na chłopski rozum xD
Przyspieszanie ogranicza moc,płynność jej oddawania i transfer masy tu w przypadku FWD znacznie ograniczający przyczepność.
Hamowanie ze sprawnym ABS ogranicza tylko przyczepność opon i przy okazji korzystny (na przód) transfer masy
@gandhi: Skrajny prawy pas jest do skrętu w prawo - popatrz sobie na znaki pionowe. Gościu dobrze jedzie. Jedzie prosto z pasa możliwie najbardziej prawego z którego można jechać prosto. Zresztą nie ma takiej zasady, że w każdym możliwym momencie wolno jeździć tylko prawym pasem - to jest wasza wykopkowa nieprawidłowa interpretacja przepisów. Było wałkowane wielokrotnie. Zwłaszcza w mieście przy dużym ruchu można zajmować wszystkie pasy.
@Aguirre_gniew_brzozy: mnie uczyli że trzeba stawać tak aby było widać chociaż kawałek opon auta przede mną - wtedy jest miejsce i szansa na ewentualny unik
@Banek5000: Prędkość musiała być spora jak kilka aut się zderzyło. Jest bardzo duże nasilenie ruchu a on pasy zmienił w mig. Widać nawet jak ten czarny przyhamowuje bo idiota jedzie. Także pirat drogowy.
Komentarze (131)
najlepsze
Polecam sie doedukować a nie tworzyć nowe teorie na chłopski rozum xD
Przyspieszanie ogranicza moc,płynność jej oddawania i transfer masy tu w przypadku FWD znacznie ograniczający przyczepność.
Hamowanie ze sprawnym ABS ogranicza tylko przyczepność opon i przy okazji korzystny (na przód) transfer masy
Komentarz usunięty przez moderatora
Zmienił dwa pasy w nie wiedząc czy skrajny lewy będzie wolny