„Łapka w dół” na YouTube niemal nie wpływa na to, co widzimy w rekomendacjach

„Łapka w dół" wciśnięta pod filmem na YouTube świadcząca o tym, że nie podobało nam się i nie chcemy widzieć podobnych treści, tak naprawdę ma bardzo niewielki wpływ na to, co widzimy w rekomendacjach, jakie proponują nam algorytmy serwisu – wynika z najnowszego raportu badaczy Mozilli.
- #
- #
- #
- #
- 133
- Odpowiedz







Komentarze (133)
najlepsze
1) Subskrybujesz kanaly, ktore sa twoim zdaniem wartosciowe czy zabawne, wycinasz tym samym tkanke objeta rakiem.
2) Na zakladke nie ustawiasz strony glownej youtube tylko strone ze swoimi subskrypcjami - zapobiegasz rozprzestrzenianiu raka.
3) Na wszystkich urzadzeniach albo masz adblocka albo youtube premium z argentyny po 2zl/mc (nigdy po pelnej cenie, bo zyjemy w Polsce).
4) Konczysz p-------c jaki ten YouTube jest zly, bo teraz to ty decydujesz o
O
źródło: comment_1663845823eskwWTtwyuJtl3ZsfVSf5j.jpg
Pobierzźródło: comment_16638453345LfqHlatLezsHphpXcHE7Z.jpg
PobierzZ drugiej strony to może być dobra informacja dla Ciebie a bardzo zła dla mnie: dla Ciebie dobra, bo jesteś nieuchwytny w swoich wyborach