I słusznie. Co chwila zmieniają coś jednostronnie... Podobnie robią z kuponami/kodami które sami wystawiają partnerom. Nie zdziwcie się jak kupon wydany na zasadach X i z datą ważności np do końca roku będziecie musieli wykorzystać na zasadach Y... lub wyświetli się wam że nie możecie z niego skorzystać bo właśnie kilka dni temu zmienili zasady ich akceptacji.
Ja się skutecznie wyleczyłem z odbierania czegokolwiek w bonach/kuponach z allegro.
@Chris_Karczynski: No przecież nie na zarząd:) Oczywiste że docelowo na kupujących...przyszłych, o ile tacy nie wybiorą innej platformy, która lepiej będzie ich traktować. Tyle tylko że nadal niektóre ich działania powinny być karane, bo są ze szkodą dla obecnych klientów, którzy często otrzymują co innego niż mieli w pierwotnej ofercie...
Chciałbym, żeby w końcu wprowadzili możliwość zadawania pytań do produktu i żeby inni użytkownicy mogli odpowiadać (jak na Amazonie) i żeby można było do oceny dodać po kilku tygodniach dodatkowe kilka zdań (jak na AliExpress), żeby powiadomić, że np. przedmiot zepsuł się po 3 tygodniach lub wyrazić opinię i uwagi po dłuższym czasie używania.
@czosnkowy_wyziew: To akurat słuszna uwaga. Wkurza mnie to wszędzie że przyjdzie produkt, jeszcze go nie rozpakuje a Ci wszyscy świetni marketingowcy (w jakimś niemałym procencie też do nich należę) już Ci wysyłają powiadomienia żebyś ocenił produkt... Nigdy nie oceniam od razu, a czasem w ogole bo tylko mnie to drażni.
@czosnkowy_wyziew: I w ten sposób gówniany finalnie sprzęt jest oznaczany na aukcjach jako pięciogwiazdkowy z piejącymi z zachwytu komentarzami. Kupiłem fotel gamingowy, który zamienił się po pół roku w gówniany rupieć. Wyłamane mocowania podłokietników, popękana imitacja skóry siedziska, wyłażąca gąbka z obić podłokietnika... i to wszystko w fotelu za 6 stów na którym w domu po prostu siedzę. Nie tańczę #!$%@? czy nie robię fikołajków. Dla porównania zwykły biurowy fotel z
Alle skończyło się jako portal szanujący klientów i sprzedawców gdzieś koło 2010 roku, usunęli forum bo było niewygodne dla nich, non stop podwyżki, nieczytelny layout, przymusowe PayU (żeby mogli zarazbiać na lokatach day&night jak przypuszczam, aż w końcu sami zaczęli handlować gniotąc innych niezależnych sprzedawców:) Najlepsze jest to sortowanie domyślne po " najbardziej trafne" czyli ich :) Szambo i dla mnie ostateczność.
@HrabiaZet: Rozumiem Twój ból z jednej strony, bo dla sprzedawców jest tam ostro dziś (ale zarabiają, a Allegro też ciśnie jak może żeby im zarabianie szło bardziej), ale jednak druga strona medalu jest tak że PIERNICZENIE, Allegro dziś jest tak nowoczesne i zajebiste, że głowa mała. Nie widze zamiennika dla nich i kocham robić tam zakupy, parę kliknięć i gotowe, za chwile paczka pod drzwiami albo w
Komentarze (154)
najlepsze
Podobnie robią z kuponami/kodami które sami wystawiają partnerom.
Nie zdziwcie się jak kupon wydany na zasadach X i z datą ważności np do końca roku będziecie musieli wykorzystać na zasadach Y... lub wyświetli się wam że nie możecie z niego skorzystać bo właśnie kilka dni temu zmienili zasady ich akceptacji.
Ja się skutecznie wyleczyłem z odbierania czegokolwiek w bonach/kuponach z allegro.
No przecież nie na zarząd:)
Oczywiste że docelowo na kupujących...przyszłych, o ile tacy nie wybiorą innej platformy, która lepiej będzie ich traktować.
Tyle tylko że nadal niektóre ich działania powinny być karane, bo są ze szkodą dla obecnych klientów, którzy często otrzymują co innego niż mieli w pierwotnej ofercie...
@Chris_Karczynski: Dzień dobry Panie Allegro. Jak miło, że Pan wpadł. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
https://konkurencja.uokik.gov.pl/zglos-naruszenie/
@HrabiaZet: Rozumiem Twój ból z jednej strony, bo dla sprzedawców jest tam ostro dziś (ale zarabiają, a Allegro też ciśnie jak może żeby im zarabianie szło bardziej), ale jednak druga strona medalu jest tak że PIERNICZENIE, Allegro dziś jest tak nowoczesne i zajebiste, że głowa mała. Nie widze zamiennika dla nich i kocham robić tam zakupy, parę kliknięć i gotowe, za chwile paczka pod drzwiami albo w
Komentarz usunięty przez moderatora