AI zamiast NPC w grach? Bannerlord połączony z AI GPT3

Youtuber Bloc stworzył mod wykorzystujący algorytm ChatGPT jako podstawę, a na jego bazie stworzył „silnik narracyjny” z danymi na temat świata Bannerlorda. Dzięki temu NPC mogą odpowiadać na pytania manualnie wpisane przez gracza i unikalne odpowiadać.

- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 128
- Odpowiedz







Komentarze (128)
najlepsze
Do tego randomowe questy itp. można grać Wieśka w nieskończoność
Wolę single.
Co do chatagpt, to na pewno jest mnóstwo możliwości, ale nie ma co się nastawiać. Npc który miałby możliwości rozmowy z graczem, byłby narażony na pomysłowość graczy. Troche nie do kontroli przez twórców.
Nad samymi wypowiedziami NPC też trzeba będzie popracować
@jagoslau: Pytanie czy tego by chcieli gracze. Nie po to ludzie graja w rpg zeby wcielac sie w siebie.
@bary94pl: Zazdroszczę ludziom, którzy tak potrafią i np. cisną w postać, którą nie są. Dla przykładu mnie by skręcało wewnętrznie, jeśli miałbym grać takiego "skuhwysyna" np. w Mass Effect czy Wiedźmaku
Where is John Connor?
We are the Borg.
I'm sorry Dave...
Świetne!
Pokażesz jak wyglądało zapytanie?
Please rewrite given dialogues so they are more climatic and set in the climate of XV century world:
Ruler 1: I demand that you and the Kingdom of Vlandia recognize my authority as the King of Vlandia.
Ruler 2: Why should I do that?
Ruler 1: Sturgia is much stronger than the Kingdom
Tak więc najlepiej jakby cała AI działała na komputerze gracza, niż w chmurze
Ja bym jeszcze dodał do tego generowanie głosu przez AI, tak żeby nie trzeba było nagrywać dialogów do każdej ścieżki bo to niemożliwe w przypadku ChatGPT
Akurat to też jest całkiem nieźle rozwinięte. Nawet w Polsce nie brakuje entuzjastów którzy zrobili generator głosu ze słynnej gry Gothic 3 na podstawie obecnych nagranych dialogów. Wyszło całkiem nieźle.
Poniżej przykładowy filmik z tego generatora. Jak
Aktualnie stworzenie przez nas karawany w trakcie trwającej wojny kończy się stratą karawany, bo Ci kretyni handlują sobie na wrogich terenach jak by nigdy nic.
Królestwa w głupi sposób tracą przejęte miasta bo uganiają się za mniejszą armią przez połowe mapy zamiast lecieć do aktualnie atakowanego miasta. Nie potrafią podejmować decyzji z
Przepisz podane dialogi tak, aby były bardziej klimatyczne i osadzone w realiach piętnastowiecznego świata:
- Dlaczego masz zieloną twarz?
- Bo