Alarm w Volskwagenie! Klienci prawie nie kupują samochodów elektrycznych.
Alarm w Volskwagenie! Klienci prawie nie kupują samochodów elektrycznych. Szef VW Thomas Schäfer zabrał w poniedziałek głos w obecności 2000 menedżerów z całego świata. Schäfer ogłosił "ostateczną pobudkę" i zarządził natychmiastowe zamrożenie wydatków.
juzwos z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 396
Komentarze (396)
najlepsze
Niee.
Przekupią Niemieckich polityków żeby zmusili całą UE do kupowania.
@revente: a UE jest tak nieudolne, że najpierw wprowadzili ogromne limity CO2 i wysokie wymagania dotyczące emisji spalin, tak wysokie, że Europejskie firmy musiały robić albo gówniane, wysilone silniki albo oszukiwać (dieselgate) a w tym samym czasie Japonia bez problemu spełniała te wymagania dzięki hybrydom, które okazały się hitem sprzedażowym a na dodatek okazało się, że mimo tego, że są ekologiczne to
@cwlmod: Tytuł wprowadza w błąd, powinien być za to zakop!!! Tesla Y jest drugi kwartał z rzędu najchętniej kupowanym samochodem osobowym na świecie (wśród spalinowych, hybryd i elektrycznych). W Niemczech Tesla Y zgarnęła chyba 60% rynku elektryków.
Tytuł powinien brzmieć: "coraz więcej klientów wybiera samochody elektryczne ale nikt nie
@sp00_n: Bardzo chciałbym zobaczyć miny szefów VW
@cwlmod: Jak uzbierają odpowiednią ilość podatników, to się energię z gniazdka w odpowiednim zakresie opodatkuje.
Na razie jest etap zbierania owiec
Ja #!$%@?, w piórniku to ty najostrzejszym narzędziem nie jesteś i to xd i dzbanie i uj wie co jeszcze. Dowiesz się tego jak kasa 400 mld poza budżetem będzie w dacie spłaty. Dzbanie ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
Muszę? Otóż nie, bo najpierw muszę znaleźć czynną ładowarkę i postać 1h patrząc w niebo.
Dopóki zasięgi elektryków nie zrównają się z (choćby) małymi benzyniakami, to nie widzę Polaków szturmujących salony E-moto.
@Karol-Habryka: jedyny plus to ze na B mozna takiego załadować do 4.25t - w sam raz zeby bardziej utopić sie na budowie;)
@Karol-Habryka wg mnie może być tak że po '35 ludzie będą masowo rejestrować spalinowki (za pośrednictwem wyspecjalizowanych firm) poza Unią, np. w Szwajcarii czy na Ukrainie i elo
@Aster1981: Bo Tesla ma już za sobą etap stworzenia technologii i jego finansowania, więc może obniżać ceny. Z resztą dlatego amerykańskie firmy mają przewagę nad europejskimi - w teslę pompowano kasę przez 16 lat zanim zaczęła przynosić zyski. W europie jak coś nie zwróci się w 5-6 lat to nie warto inwestować.
Jako podstawowy wóz do ciągłej eksploatacji i na wyjazdy - są DO DUPY i mimo postępu w dziedzinie baterii oraz ładowania niewiele się poprawiło, dalsze przejazdy są skomplikowane pod względem planowania i logistyki ("tu przejadę 100 km i naładuję
@jagoslau: i do tego kosztuje tyle samo co pierwszy i drugi razem wzięte
( 7% ŚWIATOWEJ EMISJI)Najlepsze jest to że te same firmy które Europejczyków w wewnętrznym więzieniu zmuszają do zakupów artykułów
@zbych65: tu trzeba dopowiedzieć że to jest emisja z Europy, ale ile tych fabryk w Chinach by zostało tam jakby Europa przestała od nich kupować? Prawda taka że wyoutsorcowalismy produkcję wraz z zanieczyszczeniami do Azji.