Czyli o tym, jak zarezerwowałem dwa domy wakacyjne na wyłączność, a okazało się że otrzymaliśmy dwa pokoje w obrębie jednego domku, a nad głowami i w domku obok mamy sąsiadów.
14 lipca tego roku szukałem domku (bądź domków) na zorganizowanie wieczoru kawalerskiego dla kolegi. Takie też było moje kryterium wyszukiwania na booking.com (dom wakacyjny na wyłączność).
Znalazłem dwa domki od jednego zarządcy w dość atrakcyjnej cenie i niewiele myśląc zrobiłem rezerwację.
Po zrobieniu rezerwacji mając na uwadze, że nie będzie to pobyt należący do najcichszych, zadzwoniłem do właścicielki obiektu z prośbą o potwierdzenie iż nie przeszkadza jej wieczór kawalerski na 8-10 osób - otrzymałem zgodę i wręcz zaproszenie do przyjazdu. Dodatkowo, upewniłem się że zrobiłem rezerwację na dwa domki na wyłączność, na co również otrzymałem potwierdzenie.
Na miejsce przyjechaliśmy we wspaniałych humorach 5 sierpnia około godziny 19 po ekscytującej rozgrywce w paintball. Właścicielka wpuściła nas do jednego z pomieszczeń w jednym w domków, pokazała 3 łóżka, po czym poszliśmy do innego pomieszczenia z osobnym wejściem od tyłu tego samego budynku w którym były dwa łóżka i oznajmiła że piętro wyżej jest rodzina z dziećmi, a w mniejszym domku obok inni goście. Cały nasz plan na spędzenie tego czasu w domku w tym momencie legł w gruzach, a padał deszcz.
W między czasie, spotkaliśmy gości z pokoju nad nami którzy potwierdzili, że również rezerwowali dom na wyłączność, a po przyjechaniu na miejsce dowiedzieli się że śpią w jednym z pokoi w tym domku.
Nie chcieliśmy psuć sobie humorów, posiedzieliśmy w jednym z pokoi około godziny i przenieśliśmy imprezę nad jezioro gdzie po uprzedniej wizji lokalnej wypatrzyliśmy zadaszoną wiatę. Około godziny 1 wróciliśmy i starając się być w miarę cicho spędziliśmy jeszcze kilka godzin w altanie.
Po powrocie zgłosiłem reklamację do booking.com w związku z zaistniałą sytuacją - zarezerwowany obiekt w rzeczywistości nie odpowiadał temu, co zarezerwowałem i zażądałem całkowitego zwrotu środków za rezerwację.
Booking.com wysłał informację do właścicielki z prośbą o wyjaśnienia, a właścicielka odmówiła zwrotu kosztów argumentując to ZORGANIZOWANIEM WIECZORU KAWALERSKIEGO NA KTÓRY NIE WYRAZIŁA ZGODY ¯\(ツ)/¯ Przypominam, że o taką zgodę dzwoniłem po zrobieniu rezerwacji i ją otrzymałem (mam żonę za świadka).
Booking.com stwierdził, że nie mogą zwrócić mi środków za rezerwację w całości, a 10, maksymalnie 15%. Dodatkowo, nie widzą problemu w tym, że obiekt jest źle opisany na ich stronie.
Dodaję link do obiektu ku przestrodze...
https://www.booking.com/hotel/pl/domki-na-kaszubach-bukowina.pl.html
Komentarze (247)
najlepsze
Mam wrażenie, że tak wszystko "działa" w naszym kraju (może nie tylko tutaj).
Wszędzie sami oszuści, partacze, niekompetentni, i co mi Pan zrobisz nie mamy Pana płaszcza.
Dopiero później można się bawić w telefony.
Do tego ZAWSZE robisz dokumentację i ew. zabezpieczasz świadków.
Z takiej pozycji - przygotowany i profesjonalny - rozpoczynasz rozmowę.
Ja kiedyś przyjechałem do apartamentu via booking i nie było posprzątane.
4 zdjęcia, reklamacja, telefon i za godzinę miałem nowe mieszkanie - booking sam mi poszukał
Prace na budowie rozpoczynały się z rana a za oknem chodzili sobie robotnicy zaglądając przez okna.
Interwencja u pośrednika (booking) nic nie dała, są świetni w informowaniu ze został tylko jeden pokój w okolicy i ogląda go 7 osób!
Jeden, jedyny raz tak miałem: zarezerwowałem "apartament" z trzema sypialniami, na miejscu okazało się że są tylko dwie, a trzecia jest z oddzielnym wejściem do budynku na innym piętrze, po telefonie rezerwacja została anulowana i dostałem w tej samej cenie w innym obiekcie jakieś 200m dalej (nawet o wyższym standardzie i droższy).
Ale co ma chargeback do reklamacji w Booking?
@OneD: no to pozbawiłeś się pozycji negocjacyjnej, bo zaakceptowałeś zastane warunki korzystając z noclegu.
W restauracji też po obiedzie reklamujesz danie?
W innym wypadku można rozumieć, że zezwala.
Ale to mniejsza. W tym wysrywie nie ma nawet jednego screena, zdjęcia....
Dzwonię pod numer z ogłoszenia raz, drugi, aż
Sprawdzajcie jak będziecie szukać noclegu, możecie się czasem zdziwić jaka naprawdę jest wasza "zniżka".
Zniżka jest tylko dla obiektów które biorą udział w Genius.