Szef Renault ostrzega:13 mln miejsc pracy w Europie zagrożonych przez urzędnikó
Szef Renault ostrzega:13 mln miejsc pracy w Europie zagrożonych przez urzędników, polityków i zagrożenie z Chin
francuskie z- #
- #
- #
- #
- 59
Szef Renault ostrzega:13 mln miejsc pracy w Europie zagrożonych przez urzędników, polityków i zagrożenie z Chin
francuskie z
Komentarze (59)
najlepsze
Do tego dochodzą wyśrubowane normy ekologiczne, które prowadzą do skomplikowanych, awaryjnych i drugich konstrukcji.
Cały świat produkuje inaczej. Do tego jakiś skończony imbecyl sprzedał chinolom volvo.
Chińczycy wzięli, nauczyli się jak produkować auta znośnej jakości i teraz klepią w tysiącu odmian pod
Chiny też mają normy emisji spalin, I obecne "China 6" są ciut bardziej surowsze niż EURO 6b.
To na czym Chiny poszły do przodu, to to że nigdy nie inwestowali w osobówki z dieslem, a mocno inwestowali w produkcję baterii, zwłaszcza baterii LiFePo4.
Sam VW/Audi produkuje auta w Chinach, a montuje w UE, sprzedaje w Chinach taniej o 40-60% te same modele...
Tak samo Peugeot np.
Gdyby mogli to by sprzedawali po tyle w EU. Ale producenci nie mają wpływu np. na to:
https://wykop.pl/link/7363499/we-francji-stabilnie-nawet-260-tys-zl-podatku-za-rej-samochodu-spalinowego
@ipkis123: dlatego w pandemii nie można było kupić samochodów, a vw/audi/skody stały na placach przy montowniach bez zderzaków na przykład, na które trzeba było czekać kilka miesięcy ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Oficjalna wina poszła na półprzewodniki, ale chodziło o masę innych części także.
https://francuskie.pl/renault-oglosilo-wyniki-finansowe-i-sprzedazy-za-2022-r-sa-duzo-lepsze-od-oczekiwanych/
Panie Prezesie, to może pora obniżyć ceny, wtedy konkurencja z Chin nie podbierze klientów.
Jest tragicznie, trzeba zablokować firmy z Chin, a elektryki to gówno i się non stop palą!
Ale nasze firmy działają wspaniałe i posiadają niesamowite zyski, a nasze elektryki są koszerne!
Nierealne? Szczyt epoki Gierka w 1979 od upadku komuny w 1989 dzieliło właśnie 10 lat. Przy czym PRL w 1979 był w lepszej kondycji gospodarczej niż obecna stara UE. W '79 to u nas nikt nie zamykał fabryk.
Europejska lewica organicznie nienawidzi samochodów i kierowców. Auta elektryczne to tylko pretekst, żeby całkowicie zlikwidować motoryzację.
Nawet na wykopie jakieś 30% ma takie poglądy.