Zamówiłem jedzenie przez #pysznepl Nie dotarło, ale status zrealizowany, przez co nie dostałem automatycznego zwrotu pieniędzy i musiałem się o to upomnieć. Przez okres tego tygodnia wysłałem zgłoszenie trzy razy (przez ich formularz i Facebook), za każdym razem pozostałem bez odpowiedzi. Dzisiaj przy zgłaszaniu czwarty raz usprawiedliwiają się tym że robią to z kolejką zgłoszeń - czy naprawdę to jest taki gówniany support że ticket zgłoszony w niedzielę wieczór dalej nie został
Nie dotarło, ale status zrealizowany, przez co nie dostałem automatycznego zwrotu pieniędzy i musiałem się o to upomnieć.
Przez okres tego tygodnia wysłałem zgłoszenie trzy razy (przez ich formularz i Facebook), za każdym razem pozostałem bez odpowiedzi. Dzisiaj przy zgłaszaniu czwarty raz usprawiedliwiają się tym że robią to z kolejką zgłoszeń - czy naprawdę to jest taki gówniany support że ticket zgłoszony w niedzielę wieczór dalej nie został