Wpis z mikrobloga

Zamówiłem jedzenie przez #pysznepl
Nie dotarło, ale status zrealizowany, przez co nie dostałem automatycznego zwrotu pieniędzy i musiałem się o to upomnieć.
Przez okres tego tygodnia wysłałem zgłoszenie trzy razy (przez ich formularz i Facebook), za każdym razem pozostałem bez odpowiedzi. Dzisiaj przy zgłaszaniu czwarty raz usprawiedliwiają się tym że robią to z kolejką zgłoszeń - czy naprawdę to jest taki gówniany support że ticket zgłoszony w niedzielę wieczór dalej nie został przeprocesowany? xD
  • 3
  • Odpowiedz
@TionDimmer: a liczysz że będą szczęsliwie ci kaskę oddawać? Pyszne takie jest. W porównaniu z jakimś uberem czy glovo to reklamacje to syf maksymalny. Ale pyszne jest tańsze, nie pobiera dodatkowo prowizji, jest dużo bezpłatnych dostaw i dają kody ¯\(ツ)/¯
  • Odpowiedz