Zamówiłam telefon samsung s7 na początku września, telefon otrzymałam po ponad miesiącu gdyż został zatrzymany przez urząd celny.Sugerując się opiniami, że jest problem z odzyskaniem pieniędzy zdecydowałam się go odebrać. Sklep zapewniał, że z paczką wszystko będzie na 100% ok. Na pierwszy rzut oka niby wszystko ok, ale otrzymałam wersję amerykańską SM930V bez żadnych papierów. Telefon wygląda jakby był składany z kilku, na pudełku i opakowaniu jest inny numer telefonu. Gdy napisałam
Pytanie do osób które odzyskały pieniądze. Ile czekaliście na zwrot pieniędzy?
Ja kupiłam telefon na początku września. Okazał się jak u większości osób wadliwy, więc w październiku odesłałam go do Chin. Cała procedura na każdym etapie na maksa przeciągana. W końcu 18 grudnia otrzymałam informację, że mam przesłać numer konta i otrzymam zwrot w ciągu 14 dni. Oczywiście minął miesiąc i pieniędzy jak nie było tak nie ma. A na wiadomości nie
We wtorek dostałam kolejny e-mail, że przelew zostanie wykonany w ciągu 3 dni. Ja naiwna oczywiście w to uwierzyłam, ale standardowo nic nie wpłynęło na konto. Żarty się skończyły, w poniedziałek zgłaszam sprawę na policję. Zatem @Chris1985: Dziękuję za wskazówki. Na pewno skorzystam z informacji zawartych na forum.
@Borek86: Chyba jakiś żart... Sklep działa zgodnie z prawem i wszystko jest ok..?? Nie wiedziałam, że oferowanie nowych telefonów a sprzedawanie "odświeżonych" lub popsutych i do tego przeznaczonych na rynek amerykański jest ok.
Informowanie na stronie wszędzie w widocznym miejscu o gwarancji szybkiej dostawy i wysyłce w 24h, a małym druczkiem w regulaminie informowanie, że czas dostawy może wynosić 40 dni roboczych.?
Poza tym zmienianie kilka razy regulaminu. W tym momencie
Do @anna-gut: radzę nie słuchać @Borek86, który pewnie jest podstawioną osobą. U mnie po wymianie ponad 80 email ze sklepem, ciągłych zbywaniach pomogła dopiero wizyta w poniedziałek na policji oraz wysłanie wiadomości do shoper.pl o podejrzeniu oszustwa. O dziwo dzisiejszego dnia otrzymałam zwrot wpłaconej kwoty za telefon.
Jeśli chcecie odzyskać pieniądze to nie dawajcie za wygraną i zgłaszajcie sprawę wszędzie gdzie się da. Ja póki grzecznie pisałam emaile byłam tylko ciągle zbywana. Dopiero gdy zgłosiłam sprawę na policję i do shoper.pl że oszukują ludzi bo sprzedają popsute I używane telefony oraz jest problem z odzyskaniem pieniędzy, to nagle po dwóch dniach pieniądze się znalazły i zostały przesłane do mnie na na konto. Swoją drogą nie rozumiem dlaczego sklep jeszcze
#telefony
Ja kupiłam telefon na początku września. Okazał się jak u większości osób wadliwy, więc w październiku odesłałam go do Chin. Cała procedura na każdym etapie na maksa przeciągana. W końcu 18 grudnia otrzymałam informację, że mam przesłać numer konta i otrzymam zwrot w ciągu 14 dni. Oczywiście minął miesiąc i pieniędzy jak nie było tak nie ma. A na wiadomości nie
Nie wiedziałam, że oferowanie nowych telefonów a sprzedawanie "odświeżonych" lub popsutych i do tego przeznaczonych na rynek amerykański jest ok.
Informowanie na stronie wszędzie w widocznym miejscu o gwarancji szybkiej dostawy i wysyłce w 24h, a małym druczkiem w regulaminie informowanie, że czas dostawy może wynosić 40 dni roboczych.?
Poza tym zmienianie kilka razy regulaminu. W tym momencie