Wpis z mikrobloga

@trojkeproszu:
Jeżeli chcesz mieć dużo stresu i problemów zamów coś z Firmy E-udanezakupy.pl, przestrzegam a wręcz APELUJE do ludzi nie kupujcie, na telefon iPhone 6plus czekałem parę tygodni, po czym okazało się, iż dostałem list polecony dokładnie z Celnego " dotyczył dodatkowej wpłaty aby uzyskać telefon" dokonałem prawie 300 zł, i TU MOJE ZDZIWIENIE PO ODPAKOWANIU, okazuje się,że telefon nie jest NOWY jak zapewnia Firma E-udanezakupy.pl , UWAGA NAJWAŻNIEJSZE TERAZ CHCESZ
@Chris1985: Witam,
prośba do osób które zgłaszały proceder na prokutaturze/ policji -jak powinno ono wyglądać- jakie szczegóły ująć w piśmie, czy lepiej zgłosić osobiście?
pozdrawiam, mój email kitka37@onet.eu
Cześć,
@Justyna2004
Ja oczywiście też zamówiłem i dostałem S7, tyle, że w wersji nie 930F a 930V.
Czy możesz powiedzieć kiedy odesłałaś swój telefon i czy żądałaś jakiegoś potwierdzenia zakupu/faktury/paragonu? Bo właśnie się zastanawiam czy im odsyłać i potencjalnie stracić i tel i pieniądze, czy zatrzymać to badziewie i odpuścić..
@Rychu1980: Zamówiłam i zapłaciłam całą wymagana kwotę 6.10.2018r. Potem napisałam żeby przysłali fakturę bo telefonu nie dostałam przez ponad miesiąc. Przysłali fakturę gdzie był wpisany adres z Chin Singapur jako nadawca i ja jako adresat kupujący tel. Niestety w listopadzie dostałam korespondencje z urzędu celno-skarboego, że przesyłka czeka i wymagają odemnie dokumentów zakupu. Z faktury wynikało ,że zapłaciłam faktycznie 999,99zł Natomiast gdy napisałam do sklepu co mam teraz zrobić bo dostałam
Moje zamówienie juz wróciło do chin a kasy dalej nie ma. 1000 zl nie zwracaja juz od niemal pół roku. Jutro składam wniosek o możliwości popełnienia przestępstwa- poza zgłoszeniem do UOKIK to najlepsze rozwiązanie
@eudanezakupy: Witam, dostałam w paczce nie ten model telefonu, który zamówiłam i w dodatku używany. Próbuję złożyć reklamację i dokonać zwrotu, niestety nigdzie na Waszej stronie nie mogę znaleźć wymaganego Formularzu Zgłoszenia Reklamacji. Na infolinię nie mogę dodzwonić się od prawie tygodnia, na maile nikt mi nie odpisuje.
@Rychu1980: Mam podobny problem, w dodatku nosi ślady użytkowania. Pan konsultant mówił mi, kiedy jeszcze odbierali telefon, zanim zapłaciłam cło, że zdarza się, że przypadkiem wyślą nie ten, lub używany telefon, ale powinnam zapłacić cło, bo nawet jeśli w paczce będzie coś nie tak, to dużo szybciej cała procedura pójdzie ode mnie niż z urzędu. No a teraz czekam na odpowiedź od prawie tygodnia i nic. Zapewniano mnie, że wszystko będzie
@eudanezakupy: Witam, faktycznie w dniu dzisiejszym otrzymałam zwrot sumy wpłaconej na telefon. Teraz czekam na zwrot opłat celnych. Pozdrawiam i życzę żeby wszyscy ktorzy tutaj piszą również doczekali się pozytywnego załatwienia sprawy.
@eudanezakupy: Człowiek, który obsługuje maila - niejaki Witold nie odpowiada na zadane pytania, kopiuje gotowe e-maile. Z jakiegoś powodu chce zdjęcia, żeby podać mi adres do wysyłki. Zdjęcia dla świętego spokoju wysłałam już dawno - pomimo że nie muszę tego robić. Wedle prawa jeśli dostałam inny towar, niż ten który zamówiłam, bez gadania mogę go zwrócić i otrzymać zwrot środków.

Poprosiłam go jedynie o ten cały Formularz Zgłoszenia Reklamacji, o którym
Pytanie do osób które odzyskały pieniądze. Ile czekaliście na zwrot pieniędzy?

Ja kupiłam telefon na początku września. Okazał się jak u większości osób wadliwy, więc w październiku odesłałam go do Chin. Cała procedura na każdym etapie na maksa przeciągana. W końcu 18 grudnia otrzymałam informację, że mam przesłać numer konta i otrzymam zwrot w ciągu 14 dni. Oczywiście minął miesiąc i pieniędzy jak nie było tak nie ma. A na wiadomości nie
@dorotazdw: Ja co prawda dopiero odesłałam telefon i ciągle czekam na zwrot, ale po ostatnich cyrkach porozmawiałam już z prawnikiem odnośnie tej sprawy, przytaczając przykłady ich praktyk, opisane przez niezadowolonych użytkowników.

Dowiedziałam się między innymi, że jeśli towar był niezgodny z tym, który został w ich sklepie zamówiony i opłacony to:
-Muszą bezwzględnie umożliwić zwrot produktu, lub wymianę - zależy od dogadania się i chęci dalszej współpracy klienta.
-Muszą wypłacić pełną
Dzień dobry Wszystkim,
Dowiedziałem się dziś w ECK (Europejskie Centrum Konsumenckie) że niestety są to oszuści i mają dużo telefonów w ich sprawie. Firma złożyła wniosek o upadłość i do końca stycznia zostanie zamknięta. Ja ciągle czekam na zwrot więc jeżeli ktoś jeszcze nie otrzymał zwrotu to może należałoby założyć pozew zbiorowy.
Inna droga niż sądowa w tym przypadku raczej nie będzie skuteczna.

Do tych co się jeszcze zastanawiają czy czegoś tam
Cześć wszystkim.

@dorotazdw:
Polecam uderzyć z grubej rury, powyżej macie dane jak na dłoni tej Pani (słupa).
Mnie się udało, Justya2004 się udało więc zróbcie coś dla siebie, przestańcie się przepychać mailami.
Tylko idźcie na Policję + napiszcie do shopper.pl i tyle.

Mnie w 24h od zgłoszenia i przesłuchania tej Pani oddali kasę, a poprzednio też lecieli w bambuko (by nie określić tego inaczej), że jak mnie oszukali na 100zł to
We wtorek dostałam kolejny e-mail, że przelew zostanie wykonany w ciągu 3 dni. Ja naiwna oczywiście w to uwierzyłam, ale standardowo nic nie wpłynęło na konto. Żarty się skończyły, w poniedziałek zgłaszam sprawę na policję. Zatem @Chris1985: Dziękuję za wskazówki. Na pewno skorzystam z informacji zawartych na forum.
Prawie dałem się oszukać ale nie przez sklep ale przez ten wątek. Sklep wywiązał się z wszystkiego co było napisane w regulaminie. Sklep działa jako pośrednik z aliexpress czyli wysyła towar z największej platformy do e-handlu na świecie cieszącej się ogromną popularnością, więc czego tu się bać? fakt czeka się dłużej ale kupujesz na 20-30% ceny mniej. Sklep ma zrealizowanych tysiące zamówień, a mam wrażenie że tutaj pisze garstka ludzi która nie
Gdyby prokuratura miała realne zawiadomienia o możliwości popełnienia przestepstwa to dawno by zablokowała sklep, konta bankowe serwery i inne narzedzia oszustów. Prokurator jednym pismem może i ma obowiazek zablokować taki sklep poprzez napisanie pisma do dostawców usług np serwerów. Sklep nadal działa bo bo takich zawiadomień nie ma albo sa od razu umorzane w zwiazku z brakiem podstaw. Od zamówienia towaru po jego odesłanie do Chin i zanim otrzymałem zwrot za zamówienie
Niestety zgłaszanie sprawy na policję i prokuraturę nie przyspieszy procedury reklamacji, każde zgłoszenie jest wyjaśniane i odrzucane przez organy ścigania ponieważ nasza firma działa legalnie. W modelu sprzedaży opierającej się na imporcie towaru z Azji są dłuższe procedury niż w przypadku zakupu w Polsce. Jak państwo widzą każda reklamacja i zwrot są rozpatrywane ponieważ osoby piszące wcześniej usunęły komentarze.

Pisanie wprowadzających w błąd komentarzy na tym forum nie pomoże w realizacji państwa
@Borek86: Chyba jakiś żart... Sklep działa zgodnie z prawem i wszystko jest ok..??
Nie wiedziałam, że oferowanie nowych telefonów a sprzedawanie "odświeżonych" lub popsutych i do tego przeznaczonych na rynek amerykański jest ok.

Informowanie na stronie wszędzie w widocznym miejscu o gwarancji szybkiej dostawy i wysyłce w 24h, a małym druczkiem w regulaminie informowanie, że czas dostawy może wynosić 40 dni roboczych.?

Poza tym zmienianie kilka razy regulaminu. W tym momencie
Moja historia nie różni się dużo od poprzednich telefon zakupiłam w lipcu jak się dowiedziałam ze mam zapłacić cło to odrazu odesłałam spowrotem do dziś dzień a mamy już prawie luty nie dostałam zwrotu gotówki. Niby dystrybutor nie odebrała paczki i czekam 3 tygodnie aż łaskawie się odezwie do e udane zakupy i poda powód dlaczego niby nie odebrał paczki bo tylko w taki sposób mogę odzyskać pieniądze jak dystrybutor potwierdź odbiór
Do @anna-gut: radzę nie słuchać @Borek86, który pewnie jest podstawioną osobą. U mnie po wymianie ponad 80 email ze sklepem, ciągłych zbywaniach pomogła dopiero wizyta w poniedziałek na policji oraz wysłanie wiadomości do shoper.pl o podejrzeniu oszustwa. O dziwo dzisiejszego dnia otrzymałam zwrot wpłaconej kwoty za telefon.
dzisiaj anulowałem zamówienie złożone 28/01/2019 (3 dni temu). Wysyłałem mailowo odstąpienie od umowy.
Jeżeli nie wywiążą się podejmuje dalsze konkretne kroki.
Pani Anno, prosimy o kontakt mailowy. Panie Manek70 jeśli wysłał Pan anulacje w takim czasie jesteśmy jeszcze w stanie anulować zamówienie. Prosimy o podanie danych do przelewu, zostanie on zwrócony w ciągu 14 dni.
wysłałem wszystko łącznie z danymi do przelewu i podpisanym drukiem odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość na shop@e-udanezakupy.pl.
Odpowiedzi z Państwa strony brak
We wrześniu zakupiłam na tej stronie telefon (iPhone 6S Rose Gold 128GB) po wcześniejszej rozmowie z konsultantem, który zapewniał, że telefon jest nowy, dodatkowa opłata VAT pobierana jest jedynie w 5% zamówień a ich zamówienia przychodzą w ciągu dwóch tygodni. Dodatkowo otrzymałam informację, że jeżeli taka sytuacja będzie miała miejsce (kontrola celna) to oni pokrywają większą część tego kosztu bo przecież zdarza się to tak rzadko…Wasz telefon będzie odbierany tylko do momentu
@Chris1985: Napisleś ,żeby zgłosić sprawę na policję - co już zrobilam oraz żeby napisać również do shoper.,pl CZy możesz wyjaśnić dlaczego z nimi również należy się skontaktować oraz co im napisaleś. DZiękuję