Wpis z mikrobloga

W dniu 11.09.2018r zamówiłem telefon LG G3 z dostawą do domu:
==========================================

Potwierdzenie zamówienia nr 42059

Dziękujemy za złożenie zamówienia w naszym sklepie.

Stan realizacji zamówienia można sprawdzić pod tym adresem
Informacje podstawowe
Przewidywany termin wysyłki: 24 godzin/y
Płatność: Przelew
Dostawa: Gwarantowana szybka wysyłka
Koszt dostawy: 0,00 zł
Całkowita wartość zamówienia: 449,99 zł
Dane zamawiającego:
xxxxxxxxxxxxxxxx
=========================
Wpłata do zamówienia nr 42059 została odnotowana.
Dane transakcji
Identyfikator zamówienia: 42059
Metoda płatności: Przelew
Jerzy zapomnij że dostaniesz oryginalny telefon co zamówiłeś , dostaniesz chińską podróbę za którą jeszcze będziesz musiał dopłacić cło + vat . A te ich gwaranty odnośnie wysyłek to o dupę rozbić . Ocena sklepu z palca wyssana
@jerzy44: Wiesz niby 500zł to nie malo ale weź pod uwagę fakt, że ja miałam info o opłaconym calościowo zakupie telefonu samsung s7 na kwotę 999,99zł -tak jak jerzy44 i potem koszty opłat celno skarbowych dodatkowo ok 150zł plus teraz koszty odesłania tel. do Chin. I nie mam ani grosza na razie gwarancji zwrotu kasy. Tylko email z obietnicami.
O zamiarze oszustwa może świadczyć fakt, że na potwierdzeniu zamówienia podany jest warszawski adres: ul.Grójecka 87C.
Gdyby podano zagraniczny adres to wzbudziłoby to wątpliwości i wielu chętnych zrezygnowałoby z zakupu.
Taka sytuacja możliwa jest przy całkowitej bierności, a nawet obojętności POLICJI
Pan Feja to jeden z trzech odpisujących na emaile- dostałam ostatnio;
Dzień dobry,

Przepraszamy nie zauważyliśmy Pani wcześniejszego maila z załącznikiem. Kto nas znajdzie Pani Ewo? takie maila proszę prawić znajomym, na nas to nie robi wrażenia :)

Celem zwrotu towaru proszę odesłać telefon (w oryginalnym pudełku i z akcesoriami) do Chin na adres podany w załączniku (najlepiej wydrukować i nakleić na kopertę) listem poleconym priorytetowym w kopercie z folią bąbelkową. Do
Dzień dobry,

Zwykle paczki do Chin zostają dostarczone w ciągu 2-3 tygodni. Koszt wysyłki towaru zostanie Pani zwrócony wraz z przelewem. Nie oszukujemy ludzi, tak wygląda procedura zwrotu ponieważ towar zamawiała Pani z Chin, więc nie ma w tym nic dziwnego. Jeżeli zakupu dokonałaby Pani w kraju towar i tak musiałaby zostać odesłany do magazynu celem otrzymania przelewu i zajęło by to zapewne kilka dni. Tutaj jest tak samo, tylko czas wydłużony.
HALLO kto tutaj piszących zamawiał Towar z CHIN? nie znam takiej osoby na pewno nie ja!!!! o czy teraz Pan Feja pisze w po 2 m-cach od zamówienia w sklepie eudanezakupypl z kontem w Polsce na adres ul. Grójecka!!!!
hej! czy zawsze jest tak że towar jest nieoryginalny, zepsuty? Zamówiłam iphona 6s i jakiś tydzień temu doczekałam się go wreszcie po 2 miesiącach stresu (oczywiście bez cła się nie obyło) . Wszystko wydaje się być ok, apple iD i wszystkie aplikacje też działają, tylko dzisiaj wystąpił problem z ładowaniem. Mam nadzieję że to wina usb, a nie telefonu... co myślicie?
W dniu 19.11.2018r. odebralam przesylkę z Urzędu Pocztowego, napisałam w dniu 22.11.2018r. email z informacją że odstępuję od umowy , wczoraj tj 29.11.2018r. odesłałam towar tj telefon, a dzisiaj tj 30.11.2018r. wyslałam oświadczenie o odstąpieniu od umowy z numerem mojego konta do zwrotu pieniędzy, załączyłam skany; pokwitowanie odesłania towaru, potwierdzenie przelewu z października na konto sklepu, ;)powinni w ciągu 14 dni oddać mi pieniądze na konto tj wpłatę plus 23%VAT i opłaty
myślicie, że jest możliwe, że zwrócą mi pieniądze jeśli paczka nadal nie doszła bo nadal jest w tym urzędzie celnym od 22.11, a jest po terminie dostawy w regulaminie? Bo nie wiem czy dopiero muszę zapłacić i złożyć reklamację, czy mogę odstąpić od umowy bo nie jest to niezgodne z regulaminem?
@monsmo: Raczej nikomu nie zwrócą pieniędzy. Ja od października dostawałam maile,że mam czekać na przesyłkę lub awizo, że paczka niby jest w UC, itp. Nic nie przyszło, więc po terminie regulaminowym odstąpiłam od umowy i od 20 listopada cisza:(
*_*ZANIM ZDECYDUJESZ SIE NA JAKIKOLWIEK ZAKUP DOBRZE SIĘ ZASTANÓW_tekst pogrubiony**

11 września zamówiłem (Nr zamówienia 42059) telefon i do dziś ani telefonu ani pieniędzy
Ja również jestem jedna z osób, które dały sie oszukać. Według mnie nie ma co czekać i liczyć na jakiekolwiek zwroty pieniędzy ponieważ dla mnie jest to już jasne, że ZOSTALIŚMY OSZUKANI I ZMANIPULOWANI. Jeśli każdy z nas złożyłby zawiadomienie na policję to wtedy jest realna szansa, że zostałyby podjęte odpowiednie działania.Ja na pewno zgłaszam dzis sprawę na policję.
Witam.. Po przeczytaniu Waszych opinii i komentarzy włosy zjeżyły mi się na głowie.. Jestem przerażona, że niestety i ja sie dałam w to wciągnąć, a dopiero teraz jak od dłuższego czasu czekam na dostawę zaczęłam szukać opinii na temat firmy. Czy to prawda, że firma jest już w trakcie zamykania działalności?
W tym momencie czekam na przesyłkę już ponad 14 dni roboczych, kontakt mailowy mam dość dobry z firmą, bo na moje
"Wysyłanych do zagranicznych pocztowy Admin (z SG/grzechu do PL/WAW)

2018-12-04 09:03:29"

To rzekomo obecny status paczki na linku do śledzenia przesyłki (global.cianiao.com)

Tyle osób z Państwa narzeka na tą firmę, że teraz się mocno boję czy w ogóle ta paczka dojdzie i w jakim stanie..
W tym miejscu należy pogratulować naszej POLICJI.
Tylko dzięki nieróbstwu POLICJI takie "FIRMY" mogą funkcjonować, a w naszym ukochanym Kraju mają swój raj oszuści i złodzieje.
Wszystko jest w tej firmie fałszywe:
-telefon z prefiksem Warszawy,
-adres na zamówieniu: Grójecka 87c Warszawa sugerujący, że kupujesz w Polsce,
-opinie pozytywne
-brak możliwości dodania opinii na ich stronie, przy sumarycznej ocenie 4,8
itp
@mada4: W końcu oddali mi pieniądze.Trwało to długo ale tłumaczyli się że długo szedł zwrot i musieli czekać na przelew.Jednak działają i wbrew temu co niektórzy piszą że firma zbankrutowała można włożyć miedzy bajki.
Jak ktoś chce mieć towar bez ryzyka to najlepsze zakupy w kraju .Co prawda drożej ale pewnie ?(ʘʘ)
Pozdrwaim
Mnie w końcu też oddali kasę, ale cwaniakowali, że przelali od razu 14 grudnia, po reklamacjach 15 grudnia, wmawiali, że przelali 16 grudnia i cwaniakowali, że przed reklamacją zwrócili.
Dopiero 18 grudnia popołudniu zaksięgowało mi brakujące 100zł, czyli przelew zrobili 18 grudnia przed południem.

Jak coś to polecam pisać do shoper.pl, żeby im zamknęli budkę sklepową + Policja i komuś prędzej czy później coś zmięknie.

Oczywiście to jest większa grupka cwaniaczków i
Dołączam do grupy tych, którym "w końcu oddali kasę". Wymieniłem z nimi kilkanaście mejli, prawdopodobnie dopiero korespondencja z szefową dała efekt (namiary są powyżej w poście Chrisa1985 - dziękuję Chrisowi). Czekałem w sumie 4 mies od zamówienia - czyli ok. 2 na dostawę, potem moja rezygnacja i 2 na zwrot.

Standardową odpowiedzią z ich strony jest "podpisał Pan, że zapoznał się z regulaminem". Pytanie, czy mogą mieć regulamin naruszający przepisy ustawy (zwrot
Ja przed wycofaniem sprawy, poproszę by inne osoby "oszukane", zapomniane przez system przelewowy tej firmy napisały, czy w końcu dostały zwrot środków.
Obsługa shoper.pl też zadaje mi mailowo bardzo dziwne pytania (czyżby mają coś za uszami?), bo nie rozumiem co to za pytanie z obsługi, czy
Policja/Prokurtura zwróci się do nich o udostępnienie danych "słupa" na którego zarejestrowali sklep na shoper.pl

@Justyna2004 - oddali Pani hajs ? Jak nie to proszę zgłosić
Zgłoś na Policję, powiedz że podobne sprawy są prowadzone w całej Polsce, jako przykład podaj mój.
Zgłoszenie wyłudzenia kasy, Łódź-Górna sprawa e-udane zakupy.

Napisz do shoper.pl podając ID klienta e-udanych, że Cię robią w bambusa, wyślij im pdf z potwierdzeniami przelewów, ile przelałeś ile dostałeś zwrotu. (W sensie shoper.pl + E- udane).

Fajka komuś po czymś takim mięknie i cfaniaki cebulaki, kryjące się za e-udane oddają kasiurkę.
Powodzenia!
witam,
na e-udanezakupy.pl kupiłem iphone se , wpłaciłem pieniądze, otrzymałem potwierdzenie zamówienia 44161 :

Informacje podstawowe
Przewidywany termin wysyłki: 24 godzin/y
Płatność: Przelew
Dostawa: darmowa dostawa
Koszt dostawy: 0,00 zł
Całkowita wartość zamówienia: 949,99 zł

Dane zamawiającego:

Axxxxxx Nxxxxxxx
Miasto
Ulica

Zamówione produkty:

BBEB-763E4_20180731094849 | iPhone SE 64GB Srebrny - Gwarancja 12 Miesięcy | 949,99 zł - 1 szt.

wysłałem maila z rezygnacją z zamówienia i żadnego odzewu z ich strony

BARDZO
@Chris1985: paczka zamówiona w dniu 21 listopada dotarła w dniu wczorajszym, w całkiem dobrym stanie technicznym.
Także mnie się poszczęściło i z roszczeń się wycofuje, ale mam nauczkę na przyszłość.
Pozdrawiam i życzę powodzenia w odzyskiwaniu zwrotów!
@Gusmans: czy możesz podrzucić jak wygląda takie zgłoszenie do prokuratury. Ja niestety należę do pechowców, którym wciska się kit, że "przesyła leży w UC, proszę czekać na awizo" - i tak mam od października:(