Wpis z mikrobloga

Ja również czeeeeeekam na zwrot kasy (telefon był uszkodzony).

Historia "choroby":
01 września 2018 zamówienie telefonu iphone 6 64GB gold
23-10-2018 odbiór telefonu poczta-polska
27-11-2018 telefon uniemożliwia korzystanie - usterka
30-11-2018 wysyłam poleconym priorytet do Chin
03-01-2019 info ze strony chińskiego kuriera że przesyłka "Final delivery"
04-01-2019 pierwszy mail z zapytaniem o kasę
23-05-2019 a do dziś 12 maili ponowień pytań o zwrot kasy które kończą się lub właściwie zawierają tylko "proszę
Kontaktowałem się w środę telefonicznie z policją. Poradzili by wysłać ostatni email z żądaniem zwrotu kasy do piątku. Tak też zrobiłem a w poniedziałek zaprosili do oficjalnego zgłoszenia sprawy na posterunku.
U nas to samo - 12 luty zamówienie telefonu, otrzymaliśmy wadliwy. potem dostaliśmy instrukcje jak i gdzie odesłać, nagraliśmy proces pakowania paczki, która została dobrze zabezpieczona. Najpierw Tomasz Adamczyk stwierdził że telefon dotarł do chin w złym stanie. A w kolejnych mailach przypominających że czekamy na zwrot pieniędzy, że czeka aż telefon dotrze do chin. Zaginanie czasoprzestrzeni - telefon dotarł w złym stanie a potem nie dotarła wcale :) Poczta polska potwierdziła
Zakupiłam telefon w tamty roku w lipcu nieodebralqm go ponieważ zostałam poinformowana ze mam zapłacić cło odesłali spowrotem paczkę i od października czekam łaskawie aż firma e udane zakupy odbierze łaskawie paczkę czyli 8 miesięcy przez te 8 miesięcy udało mi się wywalczyć zwrot polowe środków a druga połowa ?? To są jakieś jaja a żeby się dodzwonić do nich to trzeba mieć chyba jakieś szczęście tak beznadziejnej firmy nie spotkałam w
Cześć z zamieszczonych postów wynika, że każdy zgłasza sam na policje (ja również).
Oczywiście zbiorowy pozew byłby lepszy.
Napisalem maila do Europejskiego Centrum Konsumenckiego:
Piszę do państwa w sprawie zakupionego na stronie internetowej telefonu, który okazał się podróbką. Kontaktowałem się już w tej sprawie z Rzecznikiem Praw Konsumenta w Krośnie Odrzańskim. On polecił mi szczegółowo opisać przebieg całej sytuacji.
Dnia 25.01.2019r. wysłałem przelew za zakupiony telefon Samsung Galaxy S7 na stronie internetowej https://e-udanezakupy.pl (potwierdzenie przelewu w załączniku). Telefon był zamówiony na adres zamieszkania mojej dziewczyny we Wrocławiu. Dnia 26.04 moja
Zwroty są wykonywane na bieżąco. Nasza firma już nie sprzedaję towarów, wyjaśniamy wszystkie zwroty z dostawcami i wykonujemy zaległe zwroty. Prosimy o kontakt mailowy. Nikt nie został oszukany i każda osoba otrzyma pieniądze
@eudanezakupy: czemu kłamiecie, zwrotów nie ma. Napisałam do Was maila i otrzymałam info :"_niestety nie otrzymaliśmy zwrotu od dostawcy. Pozdrawiam Tomasz Adamczyk". A tak prawdę mówiąc, to co mnie to obchodzi. Ja u Was kupowałam telefon - i też go nie dostałam, a pieniądze Wam zapłaciłam. Złodzieje, oszuści, banda naciągaczy. Dobrze, że zmusili Was do zamknięcia się. Mam nadzieję, że kiedyś spotka Was coś równie niemiłego, w przyrodzie nic nie gnie.
@eudanezakupy: Oszukaliście mnie na 1600 zł, sprzedaliście mi telefon, któy powinien zostać zutylizowany już dawno, informuję, ze sprawa trafia do RPK i jeżeli zajdzie taka potrzeba to na policję. Mam od was maile zapewniające, że towar jest nowy i oryginalny. Podpisane imieniem i nazwiskiem. Nr zamówienia: 42932. Nie wspomnę już o opłacie celnej, o któej mowy nie było przy zakupie, a która wyniosła 400 zł.
Kiedy ja (zamówienie 41660) dostanę zwrot 999zł??? Pisałem wiele razy o częściowy zwrot wtedy łatwiej czekać i żadnej odpowiedzi...
Kupiłem przez stronę e-udanezakupy.pl samsung S7 edge (numer zamówienia 45051) na prezent dla swojej żony. Po długim oczekiwaniu w końcu otrzymałem swój telefon. Wszystko byłoby dobrze ale mój telefon nie obsługiwał pasm LTE w Polsce przez co nie działał w ogóle internet. Okazało się że był dystrybuowany przez sieć Verizon na USA. Telefon został zwrócony do Chin już 2 msc temu. Do dnia dzisiejszego nie mam zwrotu pieniędzy. Byłem u radcy prawnego.
@eudanezakupy: Chciałabym się dowiedzieć co z moim zwrotem? Zamówienie nr 41976
W marcu 2019 roku odesłałam wadliwy telefon, za który zapłaciłam 1200 zł do dostawcy (na adres, który od Was dostałam), w czerwcu prosiłam o informację i poproszono o cierpliwość. Minęło pół roku od kiedy odesłałam telefon, obiecanego zwrotu pieniędzy nie ma, a kontakt się urwał. Jeżeli nie da się tego rozwiązać polubownie to sprawa zostanie zgłoszona na policję.
Proszę o poradę innych oszukanych przez sklep eudanezakupy. Zwracany telefon, zgodnie z informacją otrzymaną od sklepu, został przesłany na podany adres w Chinach. Przesyłka dotarła na miejsce. Miałam przesłać na adres sklepy potwierdzenie przesłania towaru, ale adres email nie jest aktywny i wiadomości wracają. Czy jest jakaś możliwość kontaktu ze sklepem, czy lepiej od razu zgłosić sprawę policji?
Brak odpowiedzi na e-maile po prostu zostaliśmy wszyscy oszukani i większość nie ma pieniędzy ani telefonu. Firma zrobiła dobry biznes na normalnych ludziach tylko dlaczego konkretne służby śpią w tym temacie??? Mogłem nie wysyłać tego telefonu ale w sumie po co mi ten refabrykowany złom z siecią Verizon z którego nie da się korzystać!!!
@Chris1985: Ja nadal, po ponad roku nie odzyskałam pieniędzy za telefon, który kupiłam we wrześniu 2018. Pisałam, prosiłam. Odpowiedź dostałam, że muszę czekać, aż oni dostaną zwrot pieniędzy od tajemniczej firmy w Chinach. Nic. Są zwyczajnymi złodziejami i tyle. Regulamin czytałam i gwarantują zwrot pieniędzy w przeciągu 14 dni.