@Avatar2008: zapraszam do kontaktu mailowego z naszym sklepem. Wszystkie telefony sprzedawane przez nasz sklep są nowe. Dystrybutor musiał wysłać zły model. Oczywiście w takim wypadku zwrócimy Panu należność.
Panie Kamilu importujemy towar z zagranicy w tysiącach, od kilku dystrybutorów którzy handlują różnym sprzętem, niestety u Pana wynikła pojedyncza sytuacja za którą bardzo przepraszamy ponieważ otrzymał Pan zły model.
Oferujemy zwrot kosztów wraz z przesyłką oraz przepraszamy za zaistniałą sytuację.
Telefony przychodzą w oryginalnych pudełkach. Pani sepheryne, czytamy tu o dwoch osobach które dostały przez przypadek refabrykowane telefony, sprzedajemy telefony w tysiącach, jest to wyjątkowa pomyłka
Wszystkich państwa zapraszam do kontaktu mailowego, otrzymają państwo informację kiedy przesyłka przyjdzie lub list przewozowy w celu śledzenia gdzie dokładnie jest.
Proszę wszystkich państwa o kontakt mailowy, na pewno każda reklamacja zostanie rozpatrzona. Państwa pieniądze i przesyłki są bezpieczne. Czekamy na kontakt mailowy
Nasza firma działa zgodnie z prawem, wszystkie informację są zawarte w naszym regulaminie, jeśli jakakolwiek osoba nie otrzymała pieniędzy prosimy o kontakt mailowy na adres: shop@e-udanezakupy.pl
Zdjęcia są potrzebne do procedury reklamacji, jeśli przesyłka zostałaby uszkodzona podczas transportu mamy pewność że telefon został wysłany nieuszkodzony.
Niestety zgłaszanie sprawy na policję i prokuraturę nie przyspieszy procedury reklamacji, każde zgłoszenie jest wyjaśniane i odrzucane przez organy ścigania ponieważ nasza firma działa legalnie. W modelu sprzedaży opierającej się na imporcie towaru z Azji są dłuższe procedury niż w przypadku zakupu w Polsce. Jak państwo widzą każda reklamacja i zwrot są rozpatrywane ponieważ osoby piszące wcześniej usunęły komentarze.
Pisanie wprowadzających w błąd komentarzy na tym forum nie pomoże w realizacji państwa
Pani Anno, prosimy o kontakt mailowy. Panie Manek70 jeśli wysłał Pan anulacje w takim czasie jesteśmy jeszcze w stanie anulować zamówienie. Prosimy o podanie danych do przelewu, zostanie on zwrócony w ciągu 14 dni.
Nasza firma udziela 24 miesiecznej gwarancji. Wszystkie telefony są zamawiane na rynek Europejski, są to pojedyncze przypadki 1 na 1000 gdy dostawca wyślę zły model. Wtedy rozpatrujemy reklamacje. Gdybyśmy specjalnie zamawiali zły model nie moglibyśmy dalej działać na rynku.
Pani KarolinoiAdrian i 384526. Państwa sprawy są w trakcie wyjaśnień. Przepraszamy za wszelkie niedogodności związane z okresem oczekiwania. Jak tylko sprawa zostanie zakończona zwrócimy koszty zamówienia.
Pani Doroto, to że Pani pozgłaszała sprawy nic nie zmieniło. Działamy legalnie i zgłaszanie naszej firmy nie przyspieszy wyjaśnienia reklamacji, w Pani przypadku to był przypadek że akurat wtedy otrzymała Pani pieniądze.
Mamy swoje procedury i póki nie zostaną wyjaśnione przez dostawce nie zwróci on nam pieniędzy.
Clocker09 prosimy o kontakt mailowy. Jeśli przesyłka nie została wysłana pod odpowiedni adres na pewno jesteśmy w trakcie wyjaśniania tej sprawy.
@Ziolo83 jest nam bardzo przykro, że jest Pan rozczarowany transakcją w naszym sklepie ale z całym szacunkiem nikogo nie oszukujemy. Bardzo prosimy o niewprowadzanie masowej panik bo mamy jeszcze kilkaset przesyłek w doręczeniu z końca stycznia i ludzi Ci nie potrzebnie się niepokoją o swoją pieniądze czy zamówienia które na 100% do nich dotrą. Otrzymał Pan swoje pieniądze tak jak setki osób przed Panem i po Panu. Firma zakończyła swoją działalność i
W poniedziałek i wtorek wyszła spora ilość przelewów do klientów, dzisiaj wychodzą kolejne. Proszę sprawdzać konta i w razie problemów pisać na naszą skrzynkę mailową. Opóźnienia nie były spowodowane naszą działalnością ale nie będziemy tego tutaj tłumaczyć bo i tak każde słowo zostanie wykorzystane przeciwko nam. Jeżeli ktoś ma wątpliwości proszę składać zawiadomienia do służb chętnie wszystko wyjaśnimy bo nie mamy nic do ukrycia. Za drobne opóźnienia do kryminału się nie idzie
@ectoglobs jaki jest Pana problem? czy oczekuje Pan na zwrot od nas? proszę podać numer zamówienia w celu weryfikacji i wszystkich piszących w przyszłość też prosimy aby posługiwać się numerami zamówień aby ułatwić nam kontakt i załatwianie Państwa spraw.
I proszę uwierzyć zdecydowana większość niezadowolonych właśnie pisze na forach. Prawie wszyscy oczekujący dłużej na przesyłki denerwują się i przekopują cały internet w poszukiwaniu informacji. To forum potwierdza, że odsetek problematycznych zamówień jest
Rozumiem Pana rozczarowanie ale to co Pan opisał to sytuacja absulutnie normalna przy tym modelu sprzedaży i przy zakupie towaru z Chin. Proszę sobie zamówić coś samemu z Aliexpress i się Pan przekona, że to nie żadne oszustwo ale tyle to trwa, a cała procedura od zakupienia towaru do jego zwrotu i otrzymania powrotnie środków na konto może potrwać nawet kilka miesięcy, a mimo to na portalu tym i innych podobnych miesięcznie
Miszcz2390, hike123 przelewy zostały zrealizowane. Prosimy o kontakt mailowy, a nie na forum osób które jeszcze nie otrzymały przelewów. Mbit, Pani przesyłka nie dotarła do dostawcy, cały czas działamy w kierunku wyjaśnienia tej sytuacji.
@kar4ss: Jak mogliśmy zwrócić Panu pieniądze skoro wysłał Pan telefon na adres, pod którym nie znajduję się dostawca? Proszę do nas napisać maila wyślemy odpowiedni adres i zwrócimy pieniądze.
Zwroty są wykonywane na bieżąco. Nasza firma już nie sprzedaję towarów, wyjaśniamy wszystkie zwroty z dostawcami i wykonujemy zaległe zwroty. Prosimy o kontakt mailowy. Nikt nie został oszukany i każda osoba otrzyma pieniądze
#telefony
Oferujemy zwrot kosztów wraz z przesyłką oraz przepraszamy za zaistniałą sytuację.
Pozdrawiam
Zdjęcia są potrzebne do procedury reklamacji, jeśli przesyłka zostałaby uszkodzona podczas transportu mamy pewność że telefon został wysłany nieuszkodzony.
Pisanie wprowadzających w błąd komentarzy na tym forum nie pomoże w realizacji państwa
Pani KarolinoiAdrian i 384526. Państwa sprawy są w trakcie wyjaśnień. Przepraszamy za wszelkie niedogodności związane z okresem oczekiwania. Jak tylko sprawa zostanie zakończona zwrócimy koszty zamówienia.
Przelew został oczywiście przesłany, proszę sprawdzić skrzynkę mailową. W załączniku maila znajduję się potwierdzenie przelewu.
Mamy swoje procedury i póki nie zostaną wyjaśnione przez dostawce nie zwróci on nam pieniędzy.
Clocker09 prosimy o kontakt mailowy. Jeśli przesyłka nie została wysłana pod odpowiedni adres na pewno jesteśmy w trakcie wyjaśniania tej sprawy.
I proszę uwierzyć zdecydowana większość niezadowolonych właśnie pisze na forach. Prawie wszyscy oczekujący dłużej na przesyłki denerwują się i przekopują cały internet w poszukiwaniu informacji. To forum potwierdza, że odsetek problematycznych zamówień jest