konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
- 6
Kup Hondę bo się nie psuje.
1. UPG remont głowicy 950 euro w Holandii
2. UPG X2 wymiana silnika, chłodnicy, kompresor klimy i od #!$%@? pierdół ~7000 zł
3. UPG X3 no trzymajcie mnie #!$%@?
#honda #motoryzacja
1. UPG remont głowicy 950 euro w Holandii
2. UPG X2 wymiana silnika, chłodnicy, kompresor klimy i od #!$%@? pierdół ~7000 zł
3. UPG X3 no trzymajcie mnie #!$%@?
#honda #motoryzacja
- 0
@Uprzedzenie: A Ty masz tam wszystko sprawne w układzie chłodzenia? Wentylatory włączają się tak jak trzeba i w odpowiedniej? czujnik temperatury/włącznik wentylatorów w chłodnicy jest OEM i sprawny?
To nie jest normalnie w K24A3, żeby UPG poleciało i to tyle razy i to w 2 silnikach.
To nie jest normalnie w K24A3, żeby UPG poleciało i to tyle razy i to w 2 silnikach.
- 0
@Uprzedzenie: To ja Ci powiem z doświadczenia i to nie tylko swojego, ze zamienniki są ch***we. Jedynie włącznik OEM i żaden inny.
Testowane było sporo zamienników i nie załączają wentylatorów przy odpowiedniej temperaturze.
Wentylator ma się załączać, kiedy temperatura cieczy w chłodnicy osiąga 93 stopni.
Jakie masz normalnie temperatury płynu chłodniczego? W normalnym ruchu powinny być w okolicach 83-85 stopni.
Testowane było sporo zamienników i nie załączają wentylatorów przy odpowiedniej temperaturze.
Wentylator ma się załączać, kiedy temperatura cieczy w chłodnicy osiąga 93 stopni.
Jakie masz normalnie temperatury płynu chłodniczego? W normalnym ruchu powinny być w okolicach 83-85 stopni.
- 1
@Uprzedzenie: To znaczy, ze mechanik gówno wie, i właśnie masz przyczynę dlaczego to już trzecie UPG.
ESM Accorda mówi dokładnie, że wentylator ma się włączyć przy temperaturze 93 stopnie.
ESM Accorda mówi dokładnie, że wentylator ma się włączyć przy temperaturze 93 stopnie.
- 0
@Uprzedzenie: Ja Ci napisałem gdzie jest problem wg. mojej wiedzy i dostępnej dokumentacji.
Otwórz ESM'a, poszukaj informacji gdzie i przy jakich temperaturach ma się włączać wentylator.
Co z tym zrobisz, to już Twoja sprawa.
Otwórz ESM'a, poszukaj informacji gdzie i przy jakich temperaturach ma się włączać wentylator.
Co z tym zrobisz, to już Twoja sprawa.
- 0
@Uprzedzenie: poszukaj po necie, może uda Ci się znalesc.
Co do mechanika, to polecam go zmienić, bo wg. mnie to przez niego i jego "105/108" stopni właśnie robisz 3 raz UPG.
Co do mechanika, to polecam go zmienić, bo wg. mnie to przez niego i jego "105/108" stopni właśnie robisz 3 raz UPG.
fairfax via Wykop Mobilny (Android)
- 0
@Uprzedzenie: no dawno dawno temu (2014-2016) nie było innej opcji niż ukraiński reflash - różne kombinacje były robione, niektórzy wysyłali ECU, inni jeździli i tak to się kręciło. I to nie na Podkarpaciu tylko pół Europy tak robiło, bo nie było innej opcji.
Później przyszły czasu trochę innego sprzętu i dr.foxa i pierwsze strojenia, ale to już inna liga, ale nadal niektórzy oferują reflash wgrywany na ślepo, bez sprawdzenia parametrów jak
Później przyszły czasu trochę innego sprzętu i dr.foxa i pierwsze strojenia, ale to już inna liga, ale nadal niektórzy oferują reflash wgrywany na ślepo, bez sprawdzenia parametrów jak
- 10
ęąśćż #mbank
Pytanie mam z ciekawości odnośnie #honda Accord 7\8 i #lpg
regulacja zaworów przy instalacji z najwyższej półki, bez kompromisów - koszta i co ile robicie. Silnik 2.0\2.4
20\30\40? Kontrolować, czy dopiero, jak zacznie klepać na zimnym po odpaleniu?
wpadło mi w oko, ale nie wiem, ile egzemplarzy już jest #!$%@? przez rudą i nie wiem, ile pomaga konserwacja.
regulacja zaworów przy instalacji z najwyższej półki, bez kompromisów - koszta i co ile robicie. Silnik 2.0\2.4
20\30\40? Kontrolować, czy dopiero, jak zacznie klepać na zimnym po odpaleniu?
wpadło mi w oko, ale nie wiem, ile egzemplarzy już jest #!$%@? przez rudą i nie wiem, ile pomaga konserwacja.
- 0
@Zielony34: Przede wszystkim kontrolować regularnie, nie czekać aż będzie klepać, bo nie zawsze musi klepać.
Jeśli chodzi o rudą, to są miejsca bardziej i mniej podatne, w zależności od generacji - jeżeli jest dobrze przygotowane i zabezpieczone, to konserwacja pomoże - ale co ważne, musi być dobrze przygotowane, ale nie pryskane na rdze, bo to nic nie da.
Jeśli chodzi o rudą, to są miejsca bardziej i mniej podatne, w zależności od generacji - jeżeli jest dobrze przygotowane i zabezpieczone, to konserwacja pomoże - ale co ważne, musi być dobrze przygotowane, ale nie pryskane na rdze, bo to nic nie da.
- 0
@Zielony34: To zależny od wielu rzeczy. Jak jeżdżone i czy głownie po mieście czy trasa, ile przebiegu, który silnik i z jakiego rocznika, jaki olej i jak często zmieniany.
Ja u siebie robię kontrole co ok 10k, ale mam kompresor i ponad 300KM.
W seryjnym motorze myślę ze co 20-35k powinno wystarczyć.
W kwestii zdrowych egzemplarzy, to da się takie znaleźć, ale trzeba poszukać i nie będą tanie - zwłaszcza z
Ja u siebie robię kontrole co ok 10k, ale mam kompresor i ponad 300KM.
W seryjnym motorze myślę ze co 20-35k powinno wystarczyć.
W kwestii zdrowych egzemplarzy, to da się takie znaleźć, ale trzeba poszukać i nie będą tanie - zwłaszcza z
- 2
@Szanowny_panie_Macieju: Bez przesady z tym braniem oleju w K24.
Mój nawet po sporych modyfikacjach brał w okolicach 600ml na 10k. O ile motor w dobrej kondycji, to zalać 5W30 i latać normalnie.
To nie VW i ich FSI i TFSI, co potrafią 1l na 1k wpierdzielić.
Mój nawet po sporych modyfikacjach brał w okolicach 600ml na 10k. O ile motor w dobrej kondycji, to zalać 5W30 i latać normalnie.
To nie VW i ich FSI i TFSI, co potrafią 1l na 1k wpierdzielić.
Mirki przy ostatniej fazie hamowania słyszę skrzypienie w zawieszeniu co to może być ? #motoryzacja #honda #accord #vii #mechanikasamochodowa
fairfax via Wykop Mobilny (Android)
- 0
@Yudep: sprawdź sobie sworzenie przednie dolne. Jak się żartami rozsypią to będzie bieda i droga naprawa.
Jak jedziesz bardzo powoli i kręcisz kierownica to skrzypi? Kierownica proboje wracać do środkowej pozycji sama?
Może też być że sanki skrzypią albo drążki lub gumy stabilizatora. Ale w pierwszej kolejności sprawdzaj sworznie.
Jak jedziesz bardzo powoli i kręcisz kierownica to skrzypi? Kierownica proboje wracać do środkowej pozycji sama?
Może też być że sanki skrzypią albo drążki lub gumy stabilizatora. Ale w pierwszej kolejności sprawdzaj sworznie.
#japfest #motoryzacja #carboners
Czy warto? to nie umiem odpowiedziec z punktu widzenia zwiedzającego, bo 3 rok z rzędu będe swoim karawanem. Jako uczestnik to ta impreza jest pierwsza klasa.