Witam,
w lutym zakupiłem w x-komie komputer z usługą montażu premium (jak coś będzie nie działało można dostarczyć cały komputer i oni sprawdzą co jest nie tak). Jakieś 3 tygodnie temu komputer przestał się uruchamiać, po prostu nie dało go się w żaden sposób wybudzić. Na infolinii dowiedziałem że mogę dostarczyć komputer do sklepu stacjonarnego, tak też zrobiłem.
Tutaj rodzi się moje pytanie jutro mijają 2 tygodnie od momentu jak dostarczyłem go
w lutym zakupiłem w x-komie komputer z usługą montażu premium (jak coś będzie nie działało można dostarczyć cały komputer i oni sprawdzą co jest nie tak). Jakieś 3 tygodnie temu komputer przestał się uruchamiać, po prostu nie dało go się w żaden sposób wybudzić. Na infolinii dowiedziałem że mogę dostarczyć komputer do sklepu stacjonarnego, tak też zrobiłem.
Tutaj rodzi się moje pytanie jutro mijają 2 tygodnie od momentu jak dostarczyłem go
W lutym kupiłem komputer w xkomie z opcją montażu, po prawie 2 miesiącach przestał się uruchamiać (wadliwa płyta główna) po pierwszej wizycie na serwisie odesłali go z informacją że nie wykryli wady, po 2dniach wada powróciła więc poleciał na serwis drugi raz tym razem wymienili płytę główną. (tutaj usterki były usuwane z tytułu gwarancji producenta)
W poniedziałek dostałem komputer z powrotem i od razu pojawił się problemy z
@wuwuzela1: Sprzedawca nie może odmówić przyjęcia reklamacji, ale nie musi zgadzać się na wymianę lub zwrot gotówki, bo to niesie nadmierne dla niego koszty. Może po prostu naprawić, wymienić, tak jak w tym przypadku. Przynajmniej przy pierwszej naprawie. No ale skoro "wad nie stwierdzono" to ciągle mamy tę pierwszą :-)