mamniciwszystko via Android
@kamilsos no żeby dziki na serwer nie weszły i gdzieś w lesie nie czekały już na twój przyjazd do celu.
Cześć, przez ostatnie kilka miesięcy pracowałem po godzinach nad aplikacją mobilną Velomapy. W końcu pierwsza wersja jest dostępna na iOS i Androida.
zNie musicie zmieniać hasła, nikt Wam sie nie włamał, facebook po prostu padł
zbool isPressed = false
, zmian na arduino nasł#!$%@?ę kodem (w skrócie) serialPort.DataReceived += SerialPort_DataReceived;
i widzę, że dostaję czy np. jest wciśnięty czy nie, ale w funkcji mam coś takiego: private void SerialPort_DataReceived(object sender, SerialDataReceivedEventArgs e)
{
Thread.Sleep(500);
string data = serialPort.ReadLine();
if (data == "Pressed")
{
isPressed =
Pressed
a jak go puszczę to dostaję tekst NotPressed
. Więc jeśli data == Pressed
to bool isPressed = true
, a jeśli jest inaczej, to powinno być bool isPressed = false
. I sprawdzam co chwilę w konsoli ale bool isPressed
jest ciągle false
(taką ma początkową wartość)HBOFF
czyli że przycisk nie jest wciśnięty. Napis false
to jest to właśnie zmienna, która mimo że ją zmieniam to i tak jest ciągle false
debuggerTextBox.Invoke(new Action(delegate ()
{
debuggerTextBox.AppendText("\n" + message + isPressed);
}
));
if (data.Equals("Pressed")) {
isPressed = true; <---- tu breakpoint
else [...]
Pressed
z SerialPortu != Pressed
?if (data.Equals("Pressed")
if (data.Trim().Equals("Pressed")
data
przerzucałem bezpośrednio do TextBox
i nie było tam żadnych pustych spacji.Rosjanie zbudowali w okupowanej części obwodu donieckiego długą na 30-kilometrową barierę składającą się z ponad dwóch tysięcy wagonów. Idea utworzenia swoistego "pociągu" jest jasna - obrona przed przyszłymi atakami sił ukraińskich.
zWykop.pl
Problem chyba zaczął się w momencie podłączenia laptopa pod telewizor ale pewności to ja nie mam.
Otóż, bardzo często dzieje się tak, że mogę myszą na coś najechać i np. przycisk zamknięcia okna reaguje na najechanie myszą ale jak kliknę, to te okno gubi focus i nic się nie dzieje... Muszę wtedy zrobić "alt-tab" żeby znów złapać focus okna ale i tak nie mogę go zamknąć bo gdzie
Bo mam drugiego laptopa, w którym tworzę modele 3D (po prostu laptop o którym pisałem wyżej jest nowy i został on kupiony do tworzenia w Unity 3D) i jedyne co zrobiłem to podłączyłem pod niego tą samą myszkę co w laptopie opisanym w pierwszym poście i jest ten sam problem ( ͡º ͜ʖ͡º)
Odłączenie myszki