Hej, tu Kuba - jeden z devów stojących za SuperHOT :) Jeżeli macie jakiekolwiek pytania do mnie bądź tez kogokolwiek z naszego zespołu piszcie śmiało :)
Superhot: Polacy stawiają gatunek FPS na głowie
Gra naprawdę warta uwagi ;)
z- 112
- #
- #
- #
- #
Gra naprawdę warta uwagi ;)
zPoczuj się jak w Matrixie lub Max Payne. Kontroluj czas, pamiętając o planowaniu kolejnych kroków. Wymaga pobrania wtyczki Unity Web Player (w powiązanych).
zPrawie 200 polskich twórców gier wypełniło szczegółową ankietę dotyczącą ich zarobków. Dzięki nim udało się przygotować infografikę pokazującą zarobki w tej branży w Polsce. Jak oceniacie? Wynagrodzenie jest lepsze czy gorsze niż myśleliście? Na profilu twórców rozgorzała już gorąca dyskusja.
zCzyli krótka historia o złej ilustratorce, która oczekuje płatności i dobrym zleceniodawcy, który chciałbym nie zapłacić.
zWykop.pl
Największa popularność na GL ma się w pierwszym tygodniu od submisji, musielibyśmy mieć bardziej dopracowany produkt bo szansa na zrobienie pierwszego wrażenia jest tylko jedna a to jest najważniejsze.
Pomysłów na MP mamy co najmniej kilka ale dopóki ich nie zprototypujemy nie dowiemy się czy 'robią'. Na razie skupimy się na singlu, jeżeli gdzieś po drodze okaże się że mamy
Ale na taskliście jest wysoko, mamy na to parę naprawdę dobry pomysłów ;)
Jeżeli chcielibyśmy robić wersję na konsole current-gen/next-gen to bez wydawcy się chyba nie obejdzie (chociaż zarówno MS jak i Sony zabiegają mocno o indyków i
- mechanika wyrzucania jest już przerobiona, niedługo owa wersja będzie na stronie. focusu na razie nie planujemy, gryzie się z mechaniką kontroli czasu.
- kucanie jest do sprawdzenia, chcemy aby gra była maksymalnie przejrzysta. jeżeli wejdzie to będzie totalnie opcjonalne, tak jak w tej chwili skakanie (tzn. nie będziemy robić leveli opierających się o skakanie ale gracz ma taką możliwość)
- będzie poprawione, przy zbliżeniu się do ściany broń automagicznie
Raczej wolelibyśmy uniknąć pustego przewijania a zamiast tego zrobić lepsze niż obecne levele, takie gdzie gracz czuje się ciągle w centrum akcji.
W tej chwili nie mam w domu aktualnej kopii repozytorium :( Pod wieczór postaram się to ogarnąć i zrobić linuksową binarkę, dam znać.
@asterix61:
już działamy ;) http://www.facebook.com/superhotgame