Gra nad którą ostatnio pracuję.
Chciałem zaprezentować grę nad którą ostatnio pracuję. Zainspirowałem się kultową grą PONG, w sieci krąży cała masa klonów PONG'a, ale myślę że moja gra mocna się wyróżnia na tle pozostałych. Planuje dodać do gry multiplayer i kilka trybów gry, dodatkowo jakieś osiągnięcia i rankingi W grę...
mateusz-wisniowski z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 109
Komentarze (109)
najlepsze
edit: aha trzeba odbijać piłkę. Jak na mój gust to jest ona trochę mało widoczna.
No i ogromny + za użycie UE4 zamiast tego badziewia Unity3D. Jak Ci się z UE pracowało? Coś więcej o powstawaniu samej gry?
Pracowałem zawodowo w unity ponad dwa lata; przy dużej produkcji mobilnej, jako freelancer i używałem jako silnik w grze którą właśnie przepchnąłem przez greenlight. W UE4 dłubię amatorsko od momentu jak się pojawił dostępny (marzec 2014).
tl;dr
W Unity bardzo dobrze da się programować w C#, fajnie czasem było by mieć najnowsze nowinki .NETu ale
Bardzo podobna do twojej.
Do tego punkt, którym się odbijało można było zwiększyć/zmniejszyć dodatkowymi bonusami w grze.
@mateusz-wisniowski: Jaki silnik do gier poleciłbyś dla kogoś, kto nie ma doświadczenia w tworzeniu gier, co najwyżej jakieś małe projekty pisane w samej javie?
Sam zaczynałem od Unity 3d, ale Unreal jest o wiele łatwiejszy w obsłudze.