Wpis z mikrobloga

Cześć, mam ogromną prośbę do wszystkich użytkowników/mirków ;). Studiuję medycynę i jestem załamana stanem wiedzy w naszym społeczeństwie, a także tym jak o siebie dbamy. Dlatego chciałabym sprawdzić czy dotyczy to tylko osób, z którymi ostatnio miałam kontakt czy jednak jest to szersze zjawisko. Z tego powodu chciałabym prosić o wypełnienie ankiety https://docs.google.com/forms/d/1FbPnnMK57KGePlP4yFVRKZ-PxVbEtElbhktr7K_Qiec/viewform

W razie jakichkolwiek pytań czy wskazówek proszę o kontakt i bardzo dziękuję za pomoc :)

#lodz ##!$%@? #studbaza #licbaza #medycyna #ankieta #cycki #januszemedycyny #rozowepaski #zdrowie #obrazekdlazwiekszeniaatencji
c.....n - Cześć, mam ogromną prośbę do wszystkich użytkowników/mirków ;). Studiuję me...

źródło: comment_rPmGezIRDczv01k12UK6DbUTEuFizvq2.jpg

Pobierz
  • 13
Studiuję medycynę i jestem załamana stanem wiedzy w naszym społeczeństwie, a także tym jak o siebie dbamy. Dlatego chciałabym sprawdzić czy dotyczy to tylko osób, z którymi ostatnio miałam kontakt czy jednak jest to szersze zjawisko.


@confashion: Nie lepiej wprost powiedzieć, że potrzebujesz tego do pracy domowej?
@confashion:

>Czy jest Pani/Pan w stałym związku (powyżej 4 miesięcy)? *


Ilu do tej pory miała Pani/miał Pan partnerów seksualnych? *


Proszę zaznaczyć przedział wiekowy, w którym rozpoczęła/rozpoczął Pani/Pan współżycie:


macie wy honor i godność człowieka, takie pytania na mirko? xD
@confashion: Zrobisz. Traktuj użytkowników jak dorosłych ludzi. Nic by się nie stało gdybyś napisała, że potrzebujesz tego np. na zajęcia itd, a wyniki możesz przedstawić później na mirko. Myślę, że wtedy oprócz wytknięcia Ci naprędce założonego konta wypełnilbym też ankietę. :-P
@hidd3n13: w opisie napisałam, że chcę sprawdzić kogo dotyczy sprawa :). Jeżeli wszedłbyś w link, dostałbyś wiele więcej informacji, o których uznałam, że nie ma sensu pisać tutaj ponieważ niezainteresowani nie będę i tak czytać :)
@confashion: