Wpis z mikrobloga

@mlodyinaiwny: Co ci ma tam paść z zawieszenia: tył amory komplet(odboje, poduszki itp.) 250-300, 400(dostosowane do sport.zawieszenia)
przód komplet amory 500-700, 1000(dostosowane do sport.zawieszenia), tuleje zawieszenia jakieś grosze kosztują(50-100 zł), wtryski comon ok . 1000 zł (nowy) 500(regeneracja), 2-mas ok 2000, podaje ceny za renomowane firmy typu: bilstein, sachs, ori bmw. Więc znowu nie jest tak drogo. Oczywiście są i tanie zamienniki ale ja bym nie ryzykował.
@mlodyinaiwny: Ja bym brał 330d. Nie porównując, mam 320d i takie rzeczy jak dwumas i sprzęgło 2700 LUK, regeneracja turbo 1000-1500, robisz raz na 200 tyś, chyba, że kupujesz nowe. Regeneracja maglownicy wiem bo robiłem ostatnio, zakres 700-1000 zł plus nowe drążki kierownicze ~450 zł za LEMFORDERA, można tańsze MOOG, jeśli chodzi o zawieszenie to nie wiem, jeszcze nic nie robiłem. Robocizna to zależy gdzie i kto robi.

A przyjemność z