Wpis z mikrobloga

Oddalam laptopa do naprawy, m.in z powodu wyskakujacego blue screena , kod bledu 00009f, wymienili dysk, sklonowali system, po kilku dniach od odbioru komputer ma problemy z wlaczeniem sie i znow wyskakuje ten sam blue screen co przed naprawa, ten sam kod bledu, minal ok. tydzien czasu od odbioru laptopa i w serwisie twierdza ze to moja wina, przy odbiorze bylo ok, tydzien minal i nie przyjma tego w ramach reklamacji uslugi. W koncu sie o to wyklocilam i w drodze wyjatku przeinstaluja mi ponownie system, ale mam przy odbiorze sprawdzic czy wszystko jest ok. Czy faktycznie takie sa procedury w serwisach? Nawet jak 10 razy bede restartowala przy odbiorze laptopa to ten blad moze nie wyjsc, a dopiero po kilku dniach. Ile jest zwyczajowo dni na reklamacje podobnej uslugi ?

#informatyka
#komputery
  • 2
@jagodamalina: Proponuję wygooglować co oznacza kod błędu. Jeśli kod dotyczy sprzętu, to tak, mają Ci to naprawić na gwarancji, a jeśli jest to związane z oprogramowaniem, to w tym momencie nie mają obowiązku się tym zająć. Wystarczy, że przywrócą system do fabrycznych ustawień. Mój kolega tak się użerał ze sklepem ostatnio. Po paru reinstalacjach i wielu telefonach do serwisu problem rozwiązano poprzez wymianę procesora. Nie wiem jaki błąd mu wyskakiwał w
@stfun84:Ten kod wyskakuje z roznych powodow, oni zdiagnozowali przed naprawą, ze to wina twardego dysku i go wymienili na nowy, ale to nic nie pomoglo, wiec skoro sie podjeli naprawy mojego laptopa i usuniecia bledu ktory wywoluje wyskakiwanie blue screen ow , to dlaczego teraz nie maja obowiazku sie tym zajac skoro za to wzieli kase, a komputer nadal zle dziala. Moim zdaniem to troche nie w porzadku, mogli od razu