Wpis z mikrobloga

Pomimo tego, że bardzo dużo za dzieciaka grałem w Heroes 3 to uważam, że:

Heroes 4 > Heroes 3

- wygląd gry/stylistyka
- muzyka
- zamki/strony konfliktu
- wybór w zamku jednostek
- sposób walki
- rozwój bohatera

To wszystko było lepsze w czwartej części

#oswiadczenie #gry #grypc #heroes3 #heroes4 #homm3 #homm4 #strategie, gra nie młoda tak więc też #staregry
C.....t - Pomimo tego, że bardzo dużo za dzieciaka grałem w Heroes 3 to uważam, że:
...

źródło: comment_ThhjGIoY1CNhHdSDDyJQchoaFeP6Vuew.jpg

Pobierz
  • 41
@Czarnykwadrat: moim zdaniem 4 jest dość słaba. Słabe zbilansowane wojsko, mało jednostek, przychód dzienny, przez co ciężko cokolwiek zaplanować, dopiero w dodatku doszła siatka pokazująca ruch jednostek, który i tak był kaleczny. Ogólnie ciężko cokolwiek zaplanować.

Co do czarów - dużo z nich było op, a także bohaterowie mogli szybko się kłaść, np. przeciwko meduzom, które niszczyły mocno dzięki specjalności, albo czarami - ręka śmierci czy dezintegracja. A dużo osób i
@Dariel:

Słabe zbilansowane wojsko

wg mnie każdy zamek był wyrównany, tylko trzeba było odpowiednio zaplanować jakie jednostki wybrać

mało jednostek

W 4ce było po 10 jednostek na każdy zamek, a w 3ce po 7. Oczywiście nie patrząc na ulepszenia homm3 i to, że w homm4 musieliśmy wybrać. Zresztą system ulepszeń w homm3 wg mnie jest słaby, o wiele bardziej wolę ten z disciples czy nawet homm5 z dodatku (alternatywne ulepszenia)

Co
@Czarnykwadrat: no czy ja wiem :) Poza tym implozja była średnim czarem o wiele lepsze był berserker z magią ognia.
Ogólnie mechanika kulała. Ciężko było się zorientować jak daleko pójdą jednostki, przez co traciło się bardzo dużo wojska i te kontry jednoczesne - była masakra.