Aktywne Wpisy
Lefty +43
co jest doktorku?
Odkąd tylko pamiętam nie lubiłam słodkich papryczek nadziewanych serem, ostre mogłam jeszcze zjeść, ale po słodkich to od razu odruch wymiotny. Pewnego dnia jednak, a był to 17 czerwca 2020 roku, miałam ogromną ochotę na owe papryczki i #!$%@?łam prawie całe dwa opakowania, w towarzystwie kanapki z szynką i keczupu. Następnego dnia chciałam spożyć dwie pozostałe papryczki, ale wszystko wróciło do normy i na sam ich widok miałam ochotę biec do kibla,
Heroes 4 > Heroes 3
- wygląd gry/stylistyka
- muzyka
- zamki/strony konfliktu
- wybór w zamku jednostek
- sposób walki
- rozwój bohatera
To wszystko było lepsze w czwartej części
#oswiadczenie #gry #grypc #heroes3 #heroes4 #homm3 #homm4 #strategie, gra nie młoda tak więc też #staregry
@Czarnykwadrat: informacja nieprawdziwa
@Czarnykwadrat:
@neo_vir: widze, że grubo lecicie, to ja podbijam stawkę Tetris > Herosi
@neo_vir: Akurat Heroes 4, Age of Wonders 1 i Disciples 2 u mnie są na tym samym miejscu. :P
Komentarz usunięty przez autora
Co do czarów - dużo z nich było op, a także bohaterowie mogli szybko się kłaść, np. przeciwko meduzom, które niszczyły mocno dzięki specjalności, albo czarami - ręka śmierci czy dezintegracja. A dużo osób i
wg mnie każdy zamek był wyrównany, tylko trzeba było odpowiednio zaplanować jakie jednostki wybrać
W 4ce było po 10 jednostek na każdy zamek, a w 3ce po 7. Oczywiście nie patrząc na ulepszenia homm3 i to, że w homm4 musieliśmy wybrać. Zresztą system ulepszeń w homm3 wg mnie jest słaby, o wiele bardziej wolę ten z disciples czy nawet homm5 z dodatku (alternatywne ulepszenia)
Ogólnie mechanika kulała. Ciężko było się zorientować jak daleko pójdą jednostki, przez co traciło się bardzo dużo wojska i te kontry jednoczesne - była masakra.
No ale co kto lubi, jak dla mnie czwarta część w wielu rzeczach przewyższała poprzednika dlatego uważam ją za lepszą.