Wpis z mikrobloga

#suwerprogramuje - ostatnio nawet bardzo motzno :)
Tak bardzo, że kodowanie gry zostało ostatecznie zakończone! Myślę, że w tym miesiącu gra pojawi się w #googleplay!

Idealnie nie jest, ale lepiej już nie będzie. Kiedyś trzeba powiedzieć stop i grę wydać :)

W każdym razie ostatnio napotkałem wielki problem z wyświetlaniem gry na różnych ekranach. Okazało się, że nie wszystko się dobrze skaluje do roździelczości 800x480 i 854x480. Co gorsza okazało się również, że taką rozdzielczość ma ze 30% telefonów z #android. Tak więc musiałem przerobić każdy ekran w grze, żeby wspierał starsze i słabsze telefony.

Inna wiadomość jest taka, że podczas testów od miesiąca nie było żadnego crasha. Ciekawe jak będzie ze stabilnością, po wydaniu gry ...

Myślę, że muszę przygotować jakieś wideo promocyjne ... Ma ktoś jakiś pomysł jak się za to zabrać?

#gamedev #androiddev
źródło: comment_F8Tq9RdUPq3W79T4dlRRBKZNEHR0oIt2.jpg
  • 14
@suwer: o stary, wygląda dobrze, ale średnio wygląda. W sensie zdaję sobie sprawę ile programistycznej roboty musiałeś wykonać, jednak graficznie średnio, ale szacuken na zawsze ode mnie. Ile godzin nad tym spędziłeś?
@sortris: dużo, ze 3 lata temu zacząłem się bawić kodem. Ale nie powiem, żeby to były 3 lata ciężkiej i systematycznej pracy ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Grafiki średnie, ale grafik był tani i z Filipin. Może za jakiś czas przerysuje te budynki. Albo na tym samym silniku wydam grę w innym świecie, więc kod się nie zmarnuje :P
Myślę, że muszę przygotować jakieś wideo promocyjne ... Ma ktoś jakiś pomysł jak się za to zabrać?


@suwer: od API19 jest dostepne nagrywanie natywnie przez adb. nagraj gameplay a montaż to montaz :P nic nie poradzisz trzeba dłubać
@jablo: Api19 to android 4.4? Nie mam takiego :P
W sumie jestem w stanie odpalić grę pod windowsem, ale wtedy będzie widać, że myszką klikam ...