Wpis z mikrobloga

Zmieniłem model sterowania na W S A D , poprawka w UI na różnych rozdzielczościach bo wczorajszy build był z niezłymi błędami do tego wysokość kamery nad statkiem też zależy teraz od rozdzielczości. Przerzuciłem się na host na dropboxie ponieważ nie sprawia on problemów z "Failed to download data file". Kto tam chce popaczeć nowe sterowanie to zapraszam.

Link do giery

----------------------------
Zainteresowanych rozwojem gry zapraszam oczywiście do subskrypcji #wexgames i #infiniteuniverse

#gamedev #unity3d
  • 29
@MarcelMC: tylko był taki problem że nie można było odbić w bok nagle + kliknięcie na jakikolwiek element UI ruszał statkiem w tym kierunku, nie wiem jak rozdzielić to że jak naciskam przycisk UI unieruchomić napęd statku na ten moment
@Wextor: Siemanko jak juz Ci powiedzialem troche dlugo sie laduje i to juz na dropie, a co dalej bedzie na necie to nie wiem ale ludzie z wolnymi netami nie pograja. Druga prawa to wywaliło mi całą przeglądarke po kliknięciu na Disconnect. Nic wiece jnie powiem bo nic sie nie da wiecej zrobic :)

To steorwanie nie wiem jak bylo wczesniej teraz jest o tyle kiepsko ze skrecam statkiem a on
@Wextor: No tak a co jeśli nie chce przechowywać gry w pamięci podręcznej ? :) i weź pod uwagę to że to dopiero początek gry a już jest długo. Kolejna sprawa safari ma ograniczenie pamięci do 100Mb więc musisz odładowywać częśći nie używanych assetów.
@Wextor

nie wiem jak rozdzielić to że jak naciskam przycisk UI unieruchomić napęd statku na ten moment

EventSystem.current.IsPointerOverGameObject() :) Jeżeli zwraca true to znaczy ze kursor jest nad elementem UI
Edit do posta głównego: Zrobie do wyboru 3 rodzaje latania, mysz sama, latanie WSAD niezależne czyli to co teraz i WSAD zależne od obrotu statku czyli że W pcha statek w tym kierunku co jest zwrócony. Tak będzie najlepiej każdy sobie wybierze co chce