Aktywne Wpisy
WielkiNos +56
Patrzcie jak wspaniale ubrania potrafią odjąć kilogramów i zwiększyć atrakcyjność kobiety jeśli tylko dołożymy kilka dodatków. Tzn. tak pani twierdzi.
Niesamowity efekt.
#plussize #bodypositive #modadamska #rozowepaski
Niesamowity efekt.
#plussize #bodypositive #modadamska #rozowepaski
karetpoker +27
#ukraina #wojna #rosja
Po co Ukraińcy robią tę kontrofensywę, jak nie dają rady nic odbić? Żeby znowu bić się o nagłówki w gazetach tak jak w Bahmucie?
Tylko więcej Ukraińców umiera.
Wszyscy zmęczeni są tą wojną. Przegrali część terytorium, trudno, może za dwie dekady odbiją. Trzeba odpuścić. Polska też kiedyś była większa, teraz mniejsza i żyjemy.
Mam też dość Zelenskiego, co żąda kasy i sprzętu, żeby przepalać je na nieudane ofensywy. Aha,
Po co Ukraińcy robią tę kontrofensywę, jak nie dają rady nic odbić? Żeby znowu bić się o nagłówki w gazetach tak jak w Bahmucie?
Tylko więcej Ukraińców umiera.
Wszyscy zmęczeni są tą wojną. Przegrali część terytorium, trudno, może za dwie dekady odbiją. Trzeba odpuścić. Polska też kiedyś była większa, teraz mniejsza i żyjemy.
Mam też dość Zelenskiego, co żąda kasy i sprzętu, żeby przepalać je na nieudane ofensywy. Aha,
To dziwnie brzmiące dla Europejczyka hasło jest naczelną dewizą menedżerów, którzy za swoją filozofię zarządzania przyjęli kaizen - japoński odpowiednik TQM.
Nie oczekuj perfekcji, mówią wyznawcy kaizen, bo nigdy jej nie osiągniesz, a świadomość tej porażki będzie wywoływała u ciebie brak akceptacji dla siebie i innych. Nie oczekuj perfekcji, bo gdybyś kiedykolwiek uznał, że ją osiągnąłeś, byłby to koniec twojego rozwoju.
Ale oczekuj postępu! Na postęp zawsze jest miejsce i czas. Postęp jest zawsze możliwy. Jest równie możliwy, jak perfekcja możliwa nie jest. Zamiast więc budzić się co rano przygnębiony, że nie jesteś doskonały, pokłoń się wschodzącemu słońcu w podzięce za to, że co dzień możesz być lepszy.
W codziennej praktyce firmy przełożeni nie powinni oczekiwać, że podopieczny nigdy nie popełni błędu, nie powinni więc też za błędy karać, a za ich brak nagradzać. Powinni natomiast dbać, aby w zakresie eliminacji przyczyn błędów dokonywał się stały postęp, a także aby firma i jej pracownicy potrafili sobie radzić, gdy pojawi się błąd. To brak postępu w zakresie jakości, a nie obecność błędów, powinien być dla przełożonego sygnałem, że w jego zespole dzieje się źle.
W firmie Toyota za dobry proces produkcyjny lub zarządczy uważa się nie taki, w którym nie wystąpią błędy, ale taki, który zakłada, że błędy mogą się pojawić i w związku z tym ma wbudowane procedury radzenia sobie w takich sytuacjach.
"Doktryna jakości" -profesor Andrzej Bikle
#biznes #januszebiznesu