@Sejfti: A co ma robić? Siedzieć cały czas i patrzyć w pustkę? Mirko to nie jest coś bardzo zajmującego, klienta przy stoisku też ciężko przeoczyć, a oderwanie się od Mirko i rozpoczęcie obsługi to kwestia sekundy.
@Tubanja: Nie masz racji, w tym wypadku mirko jest bardzo zajmujące, w połączeniu ze słuchawkami w uszach jej zajęcie zajmuje ją w całości. To, że można dane zajęcie przerwać w ciągu kilku sekund nie wpływa na to w jakim stopniu jest ono zajmujące.
W końcu i tak najbardziej liczą się odczucia klienta, a klient zobaczy tutaj osobę zajętą, a nie będącą w gotowości do obsługi.
obgadujo @krolewna_smieszka
Komentarz usunięty przez autora
Musiałbym bardzo potrzebować tego co ona sprzedaje, by jako klient skorzystać z obsługi osoby, która tak ma w dupie podejście do klienta.
W końcu i tak najbardziej liczą się odczucia klienta, a klient zobaczy tutaj osobę zajętą, a nie będącą w gotowości do obsługi.
Mamy do pogadania @dylan61
@Widzet: dlatego wrzucam na nocnej takie ciekawostki a dzienna i tak plusuje xD