Aktywne Wpisy
WielkiNos +475
Oho, zaczyna się. Już lewackich komuchów dupy pieką i przebierają nogami żeby zlikwidować ogródki działkowe i zrobić kolejne wychodki dla psów do srania, gdzie nawet 1 wiewiórka nie zamieszka, bo kundle bez smyczy będą je przeganiać.
#wyborcza #rod #ogrodnictwo #bekazlewactwa #patodeweloperka
#wyborcza #rod #ogrodnictwo #bekazlewactwa #patodeweloperka
AmberLord +370
Idę za wasze grzechy do Santiago de Compostela. Nie ma za co #camino #podroze #hiszpania #gownowpis #caminoamber
X-34 był długi na 17,77 m. Rozpiętość skrzydeł wynosiła 8,44 metra, a wysokość - 3,5m. Został zaprojektowany do startów w powietrzu przy użyciu samolotu L-1011, komercyjnego samolotu pasażerskiego zmodyfikowanego wcześniej dla innego pojazdu, Pegasusa.
X-34 miał być odczepiany od I-1011, po czym miał odpalać silnik oraz lecieć zaprogramowanym już kursem. Potem rolę przejmował autopilot który kierował pojazd ku normalnemu lotnisku.
X-34 miał być w stanie latać z prędkością ośmiokrotnie większą od prędkości dźwięku oraz osiągać pułap ok. 50 mil (80 km)
Był poligonem dla nowych technologi oraz operacji potrzebnych do wdrożenia następnej generacji pojazdów kosmicznych.
Zaplanowano dla niego 27 lotów testowych, zaczynając od roku 2000. Alternatywnymi miejscami do przyszłych testów miały być kolejno Kalifornia, Nowy Meksyk oraz Floryda.
X-34 miał być napędzany silnikiem Fastrac, zaprojektowanym i wdrożonym przez inżynierów z Marshall Center. Miał zapewniać ciąg rzędu 267 000 niutonów. Każdy silnik miał kosztować 1.2 miliona $.
Więcej: nasa.gov
#samoloty #lotnictwo #nasa #samolotyorbitalne #projekty #orbitalsciencescorp #x34 #ciekawostki #dragonspamuje
#amatorskietlumaczenie
Komentarz usunięty przez autora